نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲

معرفی بازی موبایل Little Raiders Robin's Revenge: رابین هود کوچک

بازی‌های نقش‌آفرینی حتی در قالب پلتفرم موبایل هم معمولاً سرشار از پیچیدگی‌ها و نکات ریز و درشت هستند، اما بازی Little Raiders Robin's Revenge که ساخته‌ی یکی از استودیوهای شرکت یوبی‌سافت است، توانسته این پیچیدگی را در عین حفظ المان‌های نقش‌آفرینی به شکلی جذاب ارائه دهد.

داستان بازی «انتقام رابین»، از قصه‌های پرطرفدار شخصیت رابین هود اقتباس شده اما با تغییرات گوناگون، داستانی جدید را روایت می‌کند. داستان از این قرار است که محله‌ای که رابین در آن زندگی می‌کرد، به آتش کشیده شده و حالا او باید انتقام خود را از دشمنانش بگیرد. او در این راه همراهانی دارد که به کمک آن‌ها می‌تواند مسیر خطرناک و پر پیچ و خم خانه‌اش، اسنوبورن را تا برایت‌استون، محل زندگی دشمن خبیثش یعنی کلانتر بلک‌تورن طی کند و موانع را پشت سر بگذارد.

می‌توانید از بین پنج کلاس بازی یعنی کمان‌دار، شمشیرزن، کیمیاگر، محافظ و جنایت‌کار یکی را انتخاب کنید و شخصیت مورد نظرتان را بسازید. مبارزات بخش اصلی گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند که بسیار لذت‌بخش هستند و با پیشروی در بازی و افزوده شدن به قابلیت‌های شخصیت اصلی و البته افزایش تعداد و هوشمندتر شدن دشمنان، چالش جذابی را پیش رو خواهید داشت. همانطور که از بازی‌هایی در این سبک انتظار می‌رود، Little Raiders Robin's Revenge دارای ده‌ها انتخاب مختلف برای نوع سلاح شخصیت‌ها، قابلیت‌های آنان و موارد دیگر است که تنوع بالایی به بازی می‌بخشد. گیم‌پلی بازی به این صورت است که محدوده‌ای دایره‌ای شکل اطراف کاراکتر اصلی بازی مشخص می‌شود که با ورود دشمنان به آن، رابین یا هر شخصیت دیگری به سمت آن‌ها حمله می‌شود. دشمنان بازی تنها منحصر به سربازها و شوالیه‌ها نیستند، بلکه حیوانات وحشی درون جنگل هم خطر بزرگی به شمار می‌روند که البته با کشتنشان می‌توان از گوشت آن‌ها برای ارتقاهای محتلفی استفاده کرد.

robin revenge1

اما جدا از مبارزات کوچک و بزرگ، بخش زیادی از بازی به ساخت و ساز روستا و خانه‌ها اختصاص دارد. با مصالحی که در طول بازی کسب می‌کنید و افزایش مهارت‌های سازندگی شخصیت‌ها، می‌توانید خانه‌هایی پیشرفته‌تر بسازید و بر تعداد طبقات خانه‌ی درختی خود بیافزایید. اتاق‌های مختلفی قابل ساخت هستند که هر کدام به منظور خاصی استفاده می‌شوند که اکثراً برای ارتقای قابلیت‌های کاراکتر بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با اضافه شدن بر تعداد شخصیت‌های گروهتان که از مردم عادی روستا تشکیل می‌شوند و به مرور زمان قابلیت‌هایشان ارتقا می‌یابد، هر کدام اتاق خاصی روی درخت اصلی خواهند داشت که در آن می‌توانید میزان سلامتی، سلاح مورد استفاده و دیگر موارد را کنترل کنید.

نقشه‌ی اصلی بازی مسیر پر پیچ و خم تا رسیدن به برایت‌استون را نشان می‌دهد که سرشار از مراحل مختلفِ اصلی و فرعی است. با پیروزی در هر مرحله، جایزه‌ای به شما تعلق می‌گیرد که معمولاً برای بهبود قابلیت‌های تیم یا ارتقا سطح خانه‌ها انجام می‌شود. گرافیک بازی که ما را یاد بازی‌های قدیمی ۸ بیتی می‌اندازد همراه با موسیقی بسیار خوب بازی که البته صداگذاری‌های قابل قبولی نیز دارد، Robin's Revenge را به چیزی بیش از یک بازی موبایل ساده تبدیل می‌کند و گیم‌پلی غنی آن‌ با حضور تمام المان‌هایی که از یک بازی نقش‌آفرینی انتظار می‌رود، می‌تواند طرفداران این سبک را کاملاً راضی کند.

دانلود از گوگی پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده