نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰

اعلام لیست بازی‌های جدید Backward Compatibility تا هفته بعد به تاخیر افتاد

در حالی که چند روز پیش فیل اسپنسر اعلام کرده بود که این هفته تعدادی بازی جدید که از قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کنند، معرفی خواهد شد، ولی به نظر می‌رسد که این اقدام مایکروسافت با تاخیر مواجه شده است.با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر رسمی خود گفت:

از تمام طرفداران عذر‌خواهی می‌کنم. متاسفانه این هفته قادر نیستیم تا لیست بازی‌های جدید Backward Compatibility را منتشر کنیم ولی سعی خواهیم کرد که تا هفته بعد لیست این بازی‌ها آماده باشد.

به نظر می‌رسد که قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان یکی از قابلیت‌هایی است که مایکروسافت تبلیغات زیادی روی آن انجام می‌دهد و حتی چندی پیش کودو سونودا، مدیر اجرایی ایکس‌باکس، گفته بود که این ویژگی برگ برنده آنها در رقابت با کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. البته سونی در پاسخ این اقدامات مایکروسافت اعلام کرده است که هیچ عجله‌ای برای اضافه کردن این ویژگی به پلی‌استیشن 4 ندارد. البته این ویژگی ایکس‌باکس وان با استقبال خوب ناشران هم مواجه شده‌است. برای مثال کرایتریون گیمز برای عرضه Burnout Paradise برای ایکس‌باکس وان با استفاده از این قابلیت ابراز تمایل کرد و یوبی سافت هم اعلام کرده که تعدادی از بازی‌های قدیمی خود را با این ویژگی برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. شما همچینی می‌توانید لیست بازی‌های فعلی Backward Compatibility و اولین نگاه زومجی به این ویژگی را بخوانید. به نظر شما مایکروسافت با استفاده از این ویژگی می‌تواند برنده جنگ کنسولی با سونی باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده