نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰

آغاز ناامید کننده فیلم Hitman: Agent 47 در روز اول اکران

فیلم جدید Hitman: Agent 47 که بر اساس سری بازی‌های ویدیویی محبوب هیتمن ساخته شده است، علاوه بر دریافت نقدهای بسیار بد، در روز اول اکران خود نیز به هیچ‌وجه موفق نبود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارشات منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، فیلم جدید هیتمن: مامور ۴۷ در روز اول اکران خود با فروشی معادل با ۳ میلیون دلار در جایگاه چهارم باکس‌آفیس قرار گرفت. پیش‌بینی‌ می‌شد که این فیلم در اولین آخر هفته اکران خودش فروشی معادل با ۸ میلیون دلار داشته باشد که فروش ۳ میلیون دلاری این فیلم در روز اول اکرانش به احتمال زیاد به این پیش‌بینی‌ جامه عمل نمی‌پوشاند.

صدر جدول باکس‌آفیس این هفته، در اختیار فیلم تحسین شده Straight Outta Campton قرار گرفت. این فیلم در دومین جمعه اکرانش توانست ۸ میلیون دلار دیگر نیز بفروشد. همچنین فیلم‌های سینیستر ۲ با فروشی معادل با ۴.۷ میلیون دلار و ماموریت غیر ممکن: قوم یاغی‌ با فروش ۳.۴ میلیون دلار در جمعه این هفته به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در مکان پنجم هم، پس از فیلم جدید هیتمن، فیلم American Ultra با بازی جسی ایزنبرگ و کریستین استیوارت قرار گرفت که توانست ۲.۱ میلیون دلار فروش کند.

هیتمن: مامور ۴۷ با دریافت نقدهای بسیار بد و عدم استقبال تماشاگران در گیشه، در حال تبدیل شدن به یکی‌ بدترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی است.

روپرت فرند، ستاره سریال میهن (Homeland) در این فیلم نقش آدم‌کش کچل معروف را بازی می‌کند و زاکاری کوینتو (Star Trek) نیز در این فیلم با وی هم‌بازی است. در ابتدا قرار بود هنرپیشه فقید سینما، پاول واکر نقش اصلی این فیلم را بر عهده بگیرد اما پس از مرگ ناگهانی او، این نقش به فرند رسید.

کارگردانی این فیلم نیز بر عهده آلکساندر باک است که پیش از این فقط تجربه کارگردانی تبلیغ‌های تجاری تلویزیونی را داشته و فیلم Hitman: Agent 47 اولین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی او است.

به نظر می‌رسد طرفداران مجموعه هیتمن و بطور کلی‌ بازی‌های ویدیویی برای دیدن یک فیلم خوب بر اساس سری بازی‌های محبوب٬شان باید کماکان منتظر بمانند. با این حال، طرفداران این مجموعه می‌توانند کمی‌ خوشحال باشند زیرا بازی جدید هیتمن به زودی و در اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده