نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۱

تماشا کنید: تریلر انتشار بازی Dishonored: Definitive Edition

کمپانی بتسدا امروز با به نمایش گذاشتن تریلر انتشار بازی Dishonored: Definitive Edition، رسما این بازی را برای کنسول‎های ایکس‎باکس وان و پلی‎استیشن 4 عرضه کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به این نکته که قرار نیست بازی 2 Dishonored تا سال ۲۰۱۶ عرضه شود، مطمئنا نسخه Definitive بازی می‎تواند دورادور شما را با بازی آشنا کند. اگر تا به حال موفق به تجربه بازی Dishonored نشده‎اید، با این نسخه می‎توانید خود را آماده تجربه نسخه دوم بازی کنید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Dishonored: Definitive Edition حاوی نسخه بازی سال استودیو آرکِین در سال ۲۰۱۲ است؛ همچنین با پیاده‎سازی پیشرفت‎های گرافیکی بسیار، به نظر می‎رسد قرار است تجربه جذابی به کاربران القا شود. البته این تمام ماجرا نیست؛ تمامی بسته‎های الحاقی بازی نیز به همراه خود بازی عرضه می‎شوند. بسته‎های الحاقی که از بین آن‎ها می‎توان به Dunwall City Trials ،The Knife of Dunwall ،The Brigmore Witches ،Void Walker’s Arsenal اشاره کرد.

بازی Dishonored: Definitive Edition که در کنفرانس E3 2015 بتسدا معرفی شد در حالت عادی و بدون احتساب هیچ‎گونه تخفیفی در حدود ۴۰ دلار قیمت دارد.

بازی Dishonored 2 در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247