نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain دارای اپلیکیشن تلفن همراه خواهد بود

در حالی که تنها یک هفته دیگر به عرضه بازی موردانتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain زمان باقی است، کمپانی کونامی امروز در خبری تایید کرد در زمان انتشار بازی، اپلیکیشن تلفن همراهی برای جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Metal Gear Solid عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازیکنان با این برنامه که نمایشگر دومی برای وسیله iDroid آن‌ها در بازی محسوب می‌شود، می‌توانند نقشه و موسیقی‌های بازی را کنترل کنند.

با این حال کونامی اعلام کرده این برنامه با پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی همخوانی نخواهد داشت و دارندگان این دو پلتفرم نمی‌توانند از اپلیکیشن تلفن همراه بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain استفاده کنند.

اگر بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes را تجربه کرده باشید، این برنامه همانند چیزی که در این بازی مشاهده کردید خواهد بود. علاوه بر قابلیت‌های ذکرشده در قسمت بالا، با اپلیکیشن همراه بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain می‌توانید به نوارهای کاست بازی گوش دهید و پایگاه اصلی خود را در گوشی‌های همراه بررسی کنید.

سخنگوی کونامی در رابطه با این برنامه می‌گوید:

طرفداران بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes، مطمئنا با اپلیکیشن همراه این بازی که اجازه دسترسی به دستگاه iDroid را به آن‌ها می‌داد آشنایی دارند. اگر از این خصوصیت لذت بردید، حتما از این خبر که در زمان عرضه بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain شاهد انتشار مجدد این برنامه برای این بازی خواهید بود خوشحال خواهید شد.

image_metal_gear_solid_v_the_phantom_pain-28491-2584_0008

در ادامه با یکدیگر نگاهی به خصوصیات کامل اپلیکیشن تلفن همراه بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain می‌اندازیم:

  • در زمان انتشار بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، اپلیکیشن همراه بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes برای این بازی هم منتشر خواهد شد.
  • مانند بازی Ground Zeroes، در زمان بازی کردن می‌توانید به وسیله این برنامه نقشه دنیای بازی را مشاهده کنید. این برنامه به عنوان نمایشگر دوم برای شما کار خواهد کرد.
  • با استفاده از این برنامه تمام اوقات می‌توانید نقشه بازی را مشاهده کنید و دید بهتری را نسبت به دنیای بازی به‌دست آورید.
  • اپلیکیشن همراه The Phantom Pain در زمان انتشار رسمی بازی برای پلتفرم‌‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این بازی همچنین دارای بخش چندنفره‌ای با نام Metal Gear Online خواهد بود.  متاسفانه این بخش در زمان عرضه بازی دراختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. کاربران نسخه‌های کنسولی تا تاریخ ۶ اکتبر (چهارده مهر) و کاربران نسخه‌های PC برای تجربه این حالت باید تا ماه ژانویه (ماه دِی سال ۱۳۹۴) سال ۲۰۱۶ صبر کنند.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده