// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱

زوم‌کست: مروری بر داستان سری Metal Gear Solid تا بازی MGS: Phantom Pain

داستان سری متال گیر سالید همیشه برای طرفداران و حتی کسانی که از این سری دور بوده‌اند، جالب و شنیدنی بوده است. این بار در قسمتی دیگر از برنامه زوم‌کست، به مرور داستان سری متال گیر سالید تا بازی جدید فانتوم پین پرداختیم تا شما را برای انجام این بازی آماده کنیم.

ماجراجویی‌های خطرناک قهرمان بزرگ، بیگ‌ باس، همواره جزو روایت‌های قدرتمند و چفت و بست دار تاریخ بازی‌های ویدیویی بوده و طرفداران بی‌شمار و تعصبی آن، هر لحظه برای انجام بازی‌های مجموعه متال گیر بی قراری می‌کنند. اما در این میان، داستان این مجموعه به خاطر گستردگی فراوان و تعداد زیاد شخصیت‌های مهم، برای برخی از علاقه‌مندان شک و شبه باقی گذاشته و درک داستان قسمت جدید را برای آنها مقداری نا مفهوم کرده است.

ما در زومجی علاوه بر ارائه‌ی دو سری مقاله کامل و پر جزئیات راجع‌به داستان مجموعه، در برنامه زوم‌کست هم به تشریح و مرور داستان سری پرداختیم تا کمکی به درک داستان بازی برای علاقه‌مندان کرده باشیم.

در این قسمت از زوم‌کست با آقای ایمان کبیره به عنوان یکی از طرفداران و کسانی که سال‌ها با این مجموعه به نوعی زندگی کرده، همراه شدیم و داستان سری متال گیر سالید، از MGS 3 تا MGS: Phantom Pain را مرور کردیم.

منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما در مورد این ویدیو و به طور کل، بخش‌های ویدیویی زومجی هستیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده