// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بسته الحاقی Dying Light: The Following

تک‌لند، توسعه‌دهنده‌ی بازی Dying Light اقدام به انتشار ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم پلی بسته‌ی الحاقی The Following کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از معرفی بسته‌ی الحاقی جدید Dying Light و نمایش آن پشت‌ درهای بسته در گیمزکام ۲۰۱۵، اکنون سازندگان با ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای جزئیات زیادی را از بسته‌ی جدید به نمایش گذاشته‌اند. سازندگان ترجیح داده‌اند که در بسته‌الحاقی The Following‌ به جای یک شهر از کشور استفاده کنند و در نتیجه با بزرگتر کردن نقشه‌ی بسته‌ی الحاقی نسبت به مجموع نقشه‌های Dying Light، تجربه‌ای جدید را پیشروی علاقمندان به این بازی ترس و بقا قرار بدهند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

داستان این بسته مربوط به فرقه‌ای می‌شود که به نظر می‌رسد در برابر شیوع زامبی‌ها دارای مصونیت هستند. اما چگونگی این ایمنی در برابر زامبی‌ها روشن نیست در نتیجه شما وظیفه‌ی تحقیق در رابطه با این موضوع را دارید. از جمله افزوده‌های قابل توجه می‌توان به خودرو‌های قابل ارتقا،‌ کمان، مسلسل خودرو و موارد بیشتر اشاره کرد. تک‌لند همچنین سیستم کارما (Karma) را برای بازی معرفی کرده‌اند که براساس آن بنا به عملکرد شما مردم محلی به شما اعتماد کمتر یا بیشتری خواهند کرد.

بسته‌ی الحاقی The Following هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی را در کنار قیمت عرضه‌ی آن در انگلستان دریافت نکرده‌ است با این حال ما اکنون می‌دانیم که این بازی در ایالات متحده با قیمت ۱۴.۹۹ دلار (۱۰ پوند) منتشر می‌شود. دارندگان Season Pass قادر به دانلود رایگان این بسته هستند، سایر افراد اما باید پول ذکر شده را پرداخت کنند.

منبع: Eurogamer