نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

تاریخ انتشار نسخه رایانه های شخصی بازی Assassin’s Creed: Syndicate مشخص شد

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت که قصد نداشته زیاد طرفداران نسخه پی‌سی قسمت جدید سری بازی‌های Assassin’s Creed را منتظر بگذارد، روز گذشته اقدام به اعلام تاریخ انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed: Syndicate کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed: Syndicate قرار است در تاریخ بیست و هشتم آبان و تقریبا با تاخیر یک ماهه نسبت به نسخه‌های کنسولی این بازی عرضه شود.

سَم کووالِو، مدیر تولید شعبه کیِو یوبی‌سافت در توضیحات خود گفته است برای ارائه یک تجربه بی‌نظیر و بدون مشکل، ایجاد این تاخیر در نسخه پی‌سی بازی Assassin’s Creed: Syndicate لازم بوده است:

برای بهینه‌سازی نسخه پی‌سی بازی Assassin’s Creed: Syndicate، به انجام چند کار جدید اعم از پولیش کردن گرافیک بازی و پایداری نرخ‌فریم در همان اوایل تولید پروژه پرداختیم. ارائه یک محصول باکیفیت، یکی از اولویت‌های اصلی ما بوده است.

این چهار هفته اضافی به ما اجازه می‌دهد بهینه‌سازی‌های لازم را در سراسر بازی انجام دهیم. با این کار، از عرضه یک محصول باکیفیت و بدون مشکل در زمان عرضه اطمینان‌خاطر پیدا خواهیم کرد.

کووالو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد میزان رزولوشن و نرخ‌فریم نسخه رایانه‌های شخصی Assassin’s Creed: Syndicate قفل نشده است. بنابراین بنابر قدرت سخت‌افزاری سیستم خود، به عنوان مثال می‌توانید این بازی را با رزولوشن 4K و نرخ بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید. با این حال وی اعلام کرده هدف اصلی آن‌ها در سیستم پیشنهادی، رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم است.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Assassin’s Creed: Syndicate که گیم‌پلی شخصیت ایوی را نمایش می‌دهد را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید اولین نگاه ویدیویی زومجی به بازی AC: Syndicate را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده