نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی This War Of Mine: The Little Ones برای کنسول های نسل هشتم معرفی شد

کمپانی دیپ سیلور امروز در خبری اعلام کرد بازی This War Of Mine: The Little Ones که در گذشته با نام This War Of Mine برای رایانه‌های شخصی منتشر شد را زمستان امسال به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌آورد. با زومجی همراه باشید.

بازی This War Of Mine: The Little Ones قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (نهم بهمن ۱۳۹۴) و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس منتشر شود.

این نسخه علاوه بر تمام محتویاتی که در نسخه پی‌سی بازی بوده است، محتویات دیگری نظیر مراحل و شخصیت‌های جدید و یک دیدگاه جدید برای مشاهده وقایع بازی را به همراه خود می‌آورد.

دیپ سیلور در زمان معرفی This War Of Mine: The Little Ones در بیانیه رسمی خود در رابطه با این بازی گفت:

با بازی This War Of Mine: The Little Ones و محتویات جدید آن، داستان افرادی که از زمان جنگ زنده ماندند را از دیدگاه یک کودک مشاهده کنید. تمرکز اصلی این بازی به این شکل است که حتی در زمان جنگ هم کودکان همچنان کودک به حساب می‌آیند. در این اوقات سخت و بی‌رحم، کودکان همچنان می‌خندند، گریه می‌کنند و با اسباب‌بازی‌های خود بازی می‌کنند و دنیا را به شکلی کاملا متفاوت نسبت به انسان‌های بزرگ تماشا می‌کنند. علاوه بر فکرکردن برای فرار از مرگ و زنده‌ ماندن، برای محافظت از این کودک باید کودک درون خود را فعال کنید. برای زنده‌ ماندن حتی برای یک روز دیگر، حاضرید تا کجا پیش بروید؟

در بازی This War Of Mine: The Little Ones از کودکان محافظت کنید و آن‌ها را در این دوران سخت زنده نگه دارید. با جنگیدن در این دنیای بی‌رحم برای زنده‌ ماندن، به دیگران آموزش دهید، چیزهای جدید یاد بگیرید و رابطه‌ی عاطفی برقرار کنید.

بازیکنانی که هفته آینده در نمایشگاه PAX Prime 2015 حضور یابند، می‌توانند نسخه قابل‌ بازی This War Of Mine: The Little Ones را تجربه کنند. درانتها همچنین می‌توانید چند تصویر منتشرشده از این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده