// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

بسته الحاقی Destiny: The Taken King نزدیک به ۲۰ گیگابایت حجم خواهد داشت

بسته الحاقی Destiny: The Taken King قرار است بروزرسانی بسیار بزرگی باشد بنا بر این شما نیز باید حافظه داخلی کنسول خود را به اندازه کافی خالی کنید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

محتوای اضافه Destiny: The Taken King قرار است بر روی دیسک نیز عرضه شود اما به احتمال خیلی زیاد کسانی که نسخه‌ی اصلی بازی را داشته باشند پول خود را صرف خرید نسخه‌ی دیجیتالی خواهند کرد.

اگر شما هم جزو این دسته هستید پیشنهاد می‌شود که فضای داخلی هارد خود را تا قبل از عرضه‌ی بازی در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه سال جاری آماده کرده و مطمئن شوید که فضای لازم جهت نسب بازی را خواهید داشت. استودیوی بانجی در وب‌سایت رسمی خود به صورت جداگانه حجم این محتوای اضافه برای پلتفرم‌های مختلف را مشخص کرده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

برخی از کنسول‌های نسل قبلی هنگام عرضه از لحاظ میزان فضای هارد داخلی بسیار ضعیف عمل کردند بنا بر این اگر شما به صورت اتفاقی جزو آن دسته از افرادی هستید که از مدل‌های بیست گیگابایتیِ غیر قابل ارتقا استفاده می‌کنند باید گفت هنگام نسب بسته الحاقی The Taken King دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

Destiny-The-Taken-King 1

استودیوی بانجی پیشنهاد می‌کند که در صورت امکان فضای هارد داخلی خود را ارتقا دهید یا اگر بودجه‌ی کافی داشتید با خرید کنسول‌های نسل جدید خود را کاملا از شر این مشکل خلاص کنید. اگر هنگام ورود به نسل هشتم در خانواده‌ی خود بمانید (یعنی اگر پلی‌استیشن 3 دارید برای نسل هشتم پلی‌استیشن 4 بخرید) قادر خواهید بود تا تمامی اطلاعات خود را بر روی کنسول جدیدتان انتقال دهید اما اگر گزینه‌ی دیگر را انتخاب کنید باید بازی را دوباره خریداری کنید هرچند که بسته‌ی الحاقی قابل انتقال است.

بانجی پیشنهاد می‌کند که اگر واقعا با مشکلات جدی رو به رو شدید با بخش ارتباط با مشتریِ کمپانی اکتیویژن تماس بگیرید.

اگر تا قبل از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی شما به عنوان یک بازیکن موجود و فعال در دنیای Destiny شناخته شده باشید و بر حسب اتفاق از کنسول‌های مدل بیست گیگابایتی استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌شود که درخواست خود را برای ما ارسال کرده تا ما بتوانیم برای مشکل فضای هارد داخلی‌تان راه حلی مناسبی پیدا کنیم. البته ممکن است این فرایند کمی طول بکشد اما تضمین می‌کنیم که تا قبل از پایان سال مشکل شما را برطرف کنیم.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده