نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰

بازی Rocket League به فروش بیش از ۱ میلیون نسخه بر روی استیم رسید

سایانیکس، سازنده بازی رانندگی-ورزشی Rocket League امروز اعلام کرد که این بازی بر روی استیم به فروشی معادل با یک میلیون نسخه دست پیدا کرده است و به همین دلیل بازی را برای محدودی با تخفیف به فروش می‌رساند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Rocket League که چندی پیش به عنوان یک بازی رایگان برای دارندگان حساب پلی‌استیشن پلاس بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد، اخیرا نیز بر روی شبکه استیم و برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ نیز عرضه شد. این بازی تا به حال بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ مجموعا بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است.

البته با در نظر گرفتن این نکته که این بازی جزو بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس ماه گذشته بوده، این تعداد دانلود مساله‌ی زیاد عجیبی‌ نیست اما فروش یک میلیون نسخه از این بازی بر روی رایانه‌های شخصی‌ نشان می‌دهد که واقعا بازی مواردی برای ارائه به طرفداران بازی‌های ویدیویی دارد.

سایانیکس، سازنده بازی، امروز در توییتی با انتشار خبر فروش بیش از یک میلیون نسخه از  این بازی بر روی استیم، اعلام کرد که راکت لیگ به مدت ۴۸ ساعت با ۱۰ درصد تخفیف بر روی استیم به فروش خواهد رسید. پس اگر شما از آن‌ دست از افرادی هستید که حساب پلی‌استیشن پلاس ندارید و می‌خواهید این بازی را تجربه کنید، الان بهترین زمان برای تجربه این بازی بر روی رایانه‌تان است.

Rocket League

همچنین سایانیکس در انتهای این توییت افزود که بازی به زودی برای سیستم عامل استیم و مک نیز منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده