نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

نسخه های نسل هفتم بازی Mortal Kombat X در کمال ناباوری لغو شد!

درحالی‌ که کمپانی وارنر بارها وعده داده بود نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی Mortal Kombat X تابستان امسال منتشر خواهند شد، این کمپانی شب گذشته در خبری اعلام کرد تولید این بازی برای دو پلتفرم ذکرشده لغو و منتفی شده است. با زومجی همراه باشید.

وارنر در بیانیه رسمی خود اعلام کرده درحالی که تیم آن‌ها با تلاش فراوان روی نسخه‌های نسل هفتم Mortal Kombat X کار کرده، اما کیفیت بازی با چیزی که آنها درنظر داشتند مطابقت پیدا نمی‌کرده است:

متاسفانه نتوانستیم کیفیت بازی Mortal Kombat X را در کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360  به شکلی که درنظر داشتیم برسانیم. به همین دلیل تولید این دو نسخه از بازی منتفی شده است.

اگر Mortal Kombat X را برای این دو پلتفرم پیش‌خرید کردید، لطفا به خرده‌فروشی که این کار را درآن انجام دادید بروید و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

با تمام این تفاسیر، به‌شخصه فکر می‌کنم فروش بسیارخوب Mortal Kombat X در کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی، حد انتظارات سازندگان و ناشر این بازی را برآورده کرده و به همین دلیل، وارنر دوست نداشته پول بیشتری را خرج تولید نسخه‌های دیگر این بازی کند.

اگرچه این خبر برای دارندگان کنسول‌های نسل قبلی ناخوشایند است، اما اگر از طرفداران سری بازی‌های Mortal Kombat هستید و نمایش مورتال کامبت ایکس هم نظر شما را به خود جلب کرده، دیگر زمان رفتن به نسل هشتم برای شما فرا رسیده است.

نظر شما در رابطه با این تصمیم ناگهانی چیست؟

Mortal Kombat X هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شد، باتوجه به تصمیمات اعمال شده، دیگر عرضه نخواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده