نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی XCOM 2 تا اوایل سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

استودیو فیرَکسیس و کمپانی 2K Games ساعاتی پیش در خبری اعلام کردند برای ارائه بهترین تجربه به مخاطبان، بازی XCOM 2 با تاخیری چهار ماهه روانه بازار خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

XCOM 2 ابتدا قرار بود در ماه نوامبر امسال عرضه شود، اما با این تاخیر چهار ماهه، قرار است در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ (شانزدهم بهمن) دراختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار بگیرد.

سازندگان در رابطه با دلیل ایجاد این تاخیر گفته‌اند برای ارائه‌ی بهترین تجربه و موفق‌بودن XCOM 2 همانند بازی XCOM: Enemy Unknown، مجبور به ایجاد این تاخیر در عرضه بازی شده‌اند:

ما هدف‌های بلندبالایی را برای بازی XCOM 2 تنظیم کردیم و تمام اعضای استودیو برای ارائه بهترین محصول و دنباله از بازی Enemy Unknown، به‌سختی درحال کار روی این بازی هستند. با بازی XCOM 2، ما قصد داریم عمق بیشتر، ارزش تکرار بالا و ارائه انتخابات بیشتر در شخصی‌سازی سربازان را دراختیار شما قرار دهیم و برای انجام این کار، به کمی زمان بیشتر احتیاج داریم.

با این تاخیر چندماهه، بازی XCOM 2 این بار در تاریخ ۱۶ بهمن برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه خواهد شد. داستان قسمت جدید مجموعه بازی‌های ایکس‌کام بیست سال آینده و رخدادهایی که پس از شکست انسان‌ها در برابر بیگانگان به وجود آمده را نشان می‌دهد.از خصوصیات جدید این بازی می‌توان به اضافه‌کردن مراحل داینامیک، پشتیبانی از ساخت ماد و دشمنان و کلاس‌های جدید اشاره کرد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده