نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

معرفی بازی موبایل Go Go Grow: پیچ و تاب بین مستطیل‌ها

بازی‌های موبایل یکی از بهترین روش‌ها برای چند دقیقه دور بودن از روزمرگی است. بازی‌های که ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی هستند، بهترین گزینه برای این امر هستند. بازی Go Go Grow یکی از همین بازی‌ها است که امروز قصد داریم در بخش معرفی بازی موبایل، به این بازی بپردازیم.

کار استودیوی نیکِرویژن  ساخت بازی‌های مینیمال با گیم‌پلی ساده اما جذاب و اعتیاد آور است. بهترین بازی آن‌ها بر اساس رأی کاربران، Go Go Grow است که شما هم بعد از چند دقیقه تجربه‌ی آن، احتمالاً نظر مشابهی خواهید داشت. Go Go Grow مکانیسم ساده‌ای دارد و شاید در نگاه اول شما را یاد بازی معروف Duet (که در لیست ۱۰ بازی اعتیاد آور موبایل آن را معرفی کردیم) بیاندازد. با کلیک روی سمت راست صفحه، دایره‌ای که کنترل آن را بر عهده دارید به سمت راست می‌چرخد و برعکس. هدف بازی ثبت طولانی‌ترین زمان بدون برخورد به موانعی است که از چپ و راست صفحه ظاهر می‌شوند است. مانند اکثر بازی‌های موبایل، برای ایجاد تنوع و جلب اشتیاق کاربر قدرت‌هایی در بازی در نظر گرفته شده که با کسب کردن آن‌ها می‌توانید چند ثانیه‌ای نسبت به حالت اولیه برتری داشته باشید. این قدرت‌ها در اکثر مواقع حرف موانع موجود در صفحه می‌شوند اما دیوارها را نمی‌توان دور زد و برخورد به آن‌ها مساوی باخت است.

موردی که باعث جلوگیری بیش از حد سخت شدن بازی شده این است که موانع مربع و مستطیل قبل از ظاهر شدن در صفحه، نشانه‌ای رنگی از خود بروز می‌دهند که می‌توانید سریع‌تر مسیر بعدی خود را انتخاب و از برخورد به آن جلوگیری کنید. موسیقی الکترونیک بازی به خوبی به حال و هوای آن می‌خورد و تغییر رنگ پس‌زمینه و کادر بازی مانع از خستگی کاربر هنگام رکورد زدن می‌شود. می‌توانید حساب گوگل یا آیتونز خود را به Go Go Grow متصل کنید و از طریق برنامه‌های Play Games و Game Center، در جدول امتیازات رکورد‌های دوستانتان را ببینید و اچیومنت کسب کنید.

در مورد Go Go Grow چیز زیادی نمی‌توان گفت چون خود بازی هم سرشار از امکانات و ویژگی‌های مختلف نیست، اما این سبک از بازی‌های موبایل هم طرفدار خاص خودش را دارد و کاربران بسیاری حتماً از آن لذت خواهند برد.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده