نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

اطلاعات جدید از آخرین بسته‎الحاقی داستانی بازی Dragon Age: Inquisition

در جریان برگزاری نمایشگاه PAX Prime 2015، وب‎سایت IGN موفق به کسب اطلاعات جدیدی درمورد آخرین بسته‎الحاقی داستانی بازی Dragon Age: Inquisition شد. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با زومجی همراه باشید.

Dragon Age: Inquisition TRESPASSER نام آخرین بسته‎الحاقی داستانی بازی است که داستان‎های جذاب و نهفته‎ای را در خود گنجانده؛ این بسته‎الحاقی قرار است در آینده‎ای نه‎چندان دور برای بازی موفق سبک نقش‎آفرینی استویدو بایوور یعنی Dragon Age: Inquisition عرضه شود.

در تریلر کوتاه به نمایش درآمده معلوم شد که این بسته‎الحاقی قرار است روایت‎گر داستان دو قهرمانی که جهان را نجات دادند باشد؛ داستانی که به دو سال بعد از این واقعه مربوط می‎شود و آثار این جنگ سخت را بر آن‎ها به تصویر می‎کشد.

به عنوان یک پاداش، آینه اِلوویان (آینه‎ای جادویی که گروه الف‎ها از آن استفاده می‎کنند) مجددا در بازی وجود خواهد داشت. همچنین قرار است در Dragon Age: Inquisition TRESPASSER یکی از شخصیت‎های محبوبِ بازی، بازگشتی دراماتیک داشته باشد.

TRESPASSER بعد از Jaws of Hakkon و  The Descent، سومین و آخرین بسته‎الحاقی داستانی بازی Dragon Age: Inquisition محسوب می‎شود. این بسته‎الحاقی، قرار است در روز ۱۷ شهریورماه سال جاری (۸ سپتامبر ۲۰۱۵) عرضه شود.

زومجی، ضمن اختصاص دادن نمره عالی ۹.۵ به این بازی، در نتیجه‎گیری نهایی خود از بازی گفت:

استودیو بایوور توانست با Dragon Age: Inquisition جایزه‌های فراوانی را در سال ۲۰۱۴ از آن خود کند و خاطرات خوش بازی Origin را به بهترین شکل بازگرداند و کابوس این سری، یعنی Dragon Age II را از یاد ببرد. دنیای با شکوه این اثر، ارزش تک تک ساعاتی که وقت خود را پای آن می‌گذارید خواهد داشت.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده