// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳

بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی پس از سال‌ها تاخیر منتشر شد

ارتش‌های فرازمینی یا E.T.Armies که از آن می‌توان به عنوان موردانتظارترین بازی ایرانی نام برد، سرانجام پس از سال‌ها تاخیر، امروز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد.

ارتش‌های فرازمینی در سبک تیراندازی اول شخص علمی-تخیلی، توسط استودیو راسپینا تولید شده و از زمان معرفی خود افتخارات زیادی را هم در داخل و هم در رویدادهای خارجی کسب کرده است. ارتش‌های فرازمینی اولین بازی ایرانی است که به رویداد E3 راه پیدا کرده بود و همچنین توانست در عرض دو هفته مجوز ورود به پلتفرم استیم را دریافت کند. علاوه بر این‌ها، ارتش‌های فرازمینی در سال ۲۰۱۳ از دید مخاطبان سایت بین‌المللی indiedb به عنوان برترین بازی مستقل جهان شناخته شد. همچنین این بازی افتخاراتی هم‌چون کسب غزال بهترین بازی اکشن در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را کسب کرده است. ارتش‌های فرازمینی با این که پتانسیل بسیار خوبی برای فروش در بازار عرضه داشت اما به دلیل مشکلات نشر بازی در ایران، عرضه این بازی با مدت‌ها تاخیر روبه‌رو شد.

لازم به ذکر ارتش‌های فرازمینی از بسته تبلیغاتی طلایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بهره می‌برد.

علاقه‌مندان برای خرید این بازی می‌توانند به فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی سراسر کشور مراجعه کرده و این بازی را با قیمت ۸ هزار تومان خریداری نمایند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده