// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷

اختصاصی زومجی: با بخش‌هایی از گیم‌پلی Metal Gear Solid V: Phantom Pain همراه باشید

این روزها هر طرف که می‌چرخیم صحبت از Metal Gear Solid V: Phantom Pain آخرین شاهکار هیدیو کوجیما است. ما هم در زومجی سخت مشغول این بازی هستیم تا بررسی آن را ارائه دهیم. در ادامه با یکی از مراحل بازی که انجام دادیم همراه باشید.

حتی اگر از طرفداران یا همراهان نسخه‌های مختلف سری متال گیر نباشید و قسمت جدید آن را تهیه کرده باشید، مطمئنا به بزرگی و پیچیدگی شگفت‌انگیز فانتوم پین پی خواهید برد. هیدیو کوجیما در جدیدترین بازی خود از بیشتر ویژگی‌های مثبت نسخه‌های قبلی بهره برده و از طرفی، با قرض گرفتن و پرورش ایده‌های بازی‌های بزرگ دیگر مانند GTA، Red Dead Redemption و حتی Assassin's Creed، دنیای بزرگ با آزادی عمل حیرت انگیز را به بازیکنان القا می‌کند.

ما در زومجی در حال انجام این بازی هستیم و مطمئنا وسعت و بزرگی بازی، داستان طولانی و پرپیچ و خم آن سبب می‌شود تا پروسه بررسی بازی به طول انجامد. در ادامه چند دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را که مربوط به مرحله‌ی نجات کازوهیرا میلر است برای شما تهیه کردیم. این ویدیو شاید حاوی اسپویل داستانی باشد ولی از آنجا که در تریلرهای قبلی و اطلاعات اولیه بازی، به این موضوع نجات میلر اشاره شده، تماشای ویدیو برای کسانی که بازی را هنوز انجام ندادند، مورد خاصی ندارد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده