نویسنده: Zoomg Team
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

از نظر کوجیما، هیچ کوتاهی برای ساخت بازی MGSV: The Phantom Pain صورت نگرفته است

حال دیگر تنها ساعاتی تا عرضه جهانی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain زمان باقی‎ است. بازی‎ای که بدون شک تا مدت‎ها، در دل کاربران جا خوش خواهد کرد. به تازگی، هیدئو کوجیما، خالق سری متال‎گیر، درمورد احساس خود نسبت به بازی MGSV: The Phantom Pain صحبت‎هایی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در فاصله چند ساعت مانده به عرضه جهانی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، هیدئو کوجیما با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود، مجددا از طرفداران تشکر و قدردانی کرد. او همچنین در صفحه توییتر خود نوشت که تمام تلاش خود را برای ساخت بازی‎ای جذاب و دوست‎داشتنی انجام داده و از این بابت هیچ گاه احساس پشیمانی نکرده و نمی‎کند:
« ما تمامی کارها را [در رابطه با بازی MGSV: The Phantom Pain] به نحو احسن به انجام رسانده‎ایم و هیچ‎گونه احساس پشیمانی در این‎باره نداریم. برعکس، شور و هیجان در قلب ما موج می‎زند. من به خود و تیمم افتخار می‎کنم؛ لطفا [از بازی] لذت ببرید. زیاد منتظر مانده‎اید نه؟ بیایید خود را برای تجربه‎ای تکرار نشدنی آماده کنیم. »

کوجیما همچنین تصویری را نیز منتشر کرد که در ادامه می‎توانید آن را مشاهده کنید:

آخرین تصویر منتشر شده از بازی «متال گیر سالید ۵: فانتوم پین» تا قبل از عرضه جهانی؛ باشکوه است نه؟ آخرین تصویر منتشر شده از بازی «متال گیر سالید ۵: فانتوم پین» تا قبل از عرضه جهانی؛ باشکوه است نه؟

به شما پیشنهاد می‎کنیم در این واپسین لحظات، حتما سری به این پست بزنید و ببینید که هیدئو کوجیما بین هیچ‎کدام از پلتفرم‎ها تبعیضی قائل نشده و گرافیک Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تمامی پلتفرم‎ها تقریبا یکسان است. اخیرا هم در زومجی خواندید که نسخه فیزیکی پی‌سی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain فقط شامل نصب‌کننده استیم است؛ با این حساب، برای تجربه نسخه پی‎سی بازی باید از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشید تا بتوانید هرچه سریع‎تر به بازی دسترسی پیدا کنید. در ضمن، خواندن پیش نمایش این بازی را در زومجی فراموش نکنید.

به زودی، منتظر بررسی جامع و کامل این بازی در زومجی باشید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده