نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲

ایسوس از نسخه پلاتینیوم کارت گرافیک GTX 980 Ti رونمایی کرد

ایسوس امروز در جریان گنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2015 یک محصول دیگر به سری کارت گرافیک GTX 980 Ti با نام GTX 980 Ti  Poseidon Platinum اضافه کرد. در ادامه می‌تواند جزییات فنی این کارت گرافیک قدرتمند را مطالعه کنید.

کارت گرافیک جدید ایسوس از یک سیستم خنک‌کنندگی جدید بهره می‌برد که راندمان خنک‌کنندگی محصول را در سیستم‌های هوایی و آبی بهبود می‌بخشد. این محصول با تکنولوژی جدید ایسوس با نام Auto-Extereme با کامپوننت‌های Super Alloy Power II تولید شده است؛ به همین دلیل شما می‌توانید از این کارت گرافیک انتظار زیادی در زمینه کیفیت و ماندگاری داشته باشید.

ایسوس این کارت گرافیک را اورکلاک کرده است تا بتواند از پس بازی‌های روز در روزلوشن‌های بالا برآید. سرعت کلاک این کارت گرافیک در حالت گیمینگ به ۱۲۰۳ مگاهرتز می‌رسد. این در حالی است که این عدد در حالت اورکلاک به ۱۲۲۸ مگاهرتز می‌رسد. ایسوس در زمینه خنک‌کنندگی این محصول نیز سنگ‌تمام گذشته است و از فن‌های دوگانه بهره برده است. این موضوع باعث شده است تا راندمان خنک‌کنندگی این کارت گرافیک در حالت آبی دو برابر و در حالت هوایی، ۱۰ درصد بیشتر شود.

همچنین ایسوس برای گیمرهایی که دوست دارند تا بیشترین راندمان را از کارت گارفیک خود داشته باشند و بازی‌ها را با کیفیت بهتری اجرا کنند، یک ابزار اورکلاک قرار داده تا بتوانند به راحتی بیشترین راندمان را از این کارت گرافیک بگیرند.

منبع: VR-Zone


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده