نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

کار صداگذاری دیالوگ های بازی Fallout 4 به اتمام رسید

شرکت بتسدا شب گذشته در حساب توئیتر خود اعلام کرد پس از سال‌ها کار و تلاش فراوان، سرانجام کار صداگذاری دیالوگ‌های بازی موردانتظار Fallout 4 به اتمام رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اکثر بازی‌های بتسدا اگرچه در گیم‌پلی و اتمسفر شاهکاری لذت‌بخش هستند، اما در بخش داستانی و دیالوگ‌ها ضعیف عمل می‌کنند. ظاهرا به این قضیه در بازی Fallout 4 توجه زیادی شده و براساس اطلاعات منتشرشده، تعداد دیالوگ‌های فال‌اوت ۴ از مجموع دو بازی Fallout 3 و Skyrim بیشتر است.

استودیو سی‌دی پراجکت رد با بازی The Witcher 3: Wild Hunt نشان داد بازی‌های نقش‌آفرینی هم می‌توانند در زمینه روایت داستانی بی‌نظیر و دیالوگ‌های باکیفیت عالی عمل کنند. باوجود افزایش دیالوگ‌های فال‌اوت ۴ نسبت به قسمت‌های قبلی این مجموعه، بدون شک بتسدا در بازی جدید خود توجه زیادی به این بخش مهم کرده است.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر دارای کنسول‌های نسل هفتم هستید و دوست دارید این بازی را تجربه کنید، زمان انتقال به کنسول‌های نسل هشتم فرا رسیده، چراکه فال‌اوت ۴ برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد.

شما همچنین می‌توانید هفت دقیقه از گیم‌پلی لو رفته بازی Fallout 4 در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده