نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بخش اجتماعی‌ بازی Star Citizen راه اندازی شد

کلاود ایمپریوم گیمز، امروز اعلام کرد که بخش اجتماعی‌ بازی Star Citizen که به بازیکنان امکان این را می‌دهد که در بین مراحل بازی باهم گفتگو کنند، راه‌اندازی شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کلاود ایمپریوم گیمز، سازنده بازی Star Citizen، امروز با انتشار خبری اعلام کرد که بخش اجتماعی‌ بازی راه‌اندازی شد. به گفته استودیو سازنده بازی، بازیکنان با تجربه این بخش جدید می‌توانند ببینند بخش‌های بازی که پیش از این از هم جدا بودند، چگونه در کنار هم قرار می‌گیرند و دنیای پایدار بازی را تشکیل می‌دهند.

تونی زروک، مدیر بخش دنیای بازی، گفت که بخش اجتماعی‌، ۳ هدف اصلی‌ دارد. این بخش باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند تعامل بیشتری با بازی داشته باشند و به آنها این امکان را می‌دهد که تصور بهتری از شهرهای بازی داشته باشند، به عنوان یک محل آزمایش برای تست کردن تکنولوژی‌های جدید بازی عمل خواهد کرد و همچنین بخشی برای انتشار بخش‌های جدید بازی خواهد بود که در آخر منتهی به به وجود آمدن جهان پایدار بازی می‌شود.

وی در ادامه افزود که این اهداف تنها هنگامی عملی‌ خواهند شد که آنها بتوانند بروز رسانی‌های منظمی برای بازی منتشر کنند. اما نکته منفی‌ بخش اجتماعی، این است که قسمت‌هایی که در این بخش به بازی اضافه می‌شوند، در ابتدا جنبه‌ آزمایش و رفع مشکلات را دارند، پس طرفداران به‌ جای تجربه یک بخش بی‌ عیب و نقص، باید منتظر بخش‌هایی با مشکلات زیادباشند و برای رفع این مشکلات باید بازخوردهای خود را به استودیو بدهند.

زوروک در ادامه خبر گفت:

به طور مثال، هنگامی که ما هوش مصنوعی‌ بازی را راه اندازی کنیم، شما نسخه نهایی هوش مصنوعی‌ را نخواهید دید. ما هنگام انتشار این بخش، تمرکز خود را بیشتر بر روی انیمیشن‌ها و سیستم‌های شبکه‌ای بازی خواهیم گذشت و کمتر بر روی این مساله که یک تجربه نسبتا خوب از نسخه نهایی شهری که بازی در آن‌ اتفاق می‌افتد برای طرفداران ایجاد کنیم، تمرکز خواهیم کرد. به طور کلی‌، بیشتر اوقات شما قابلیت‌های اصلی‌ بازی را قبل از اینکه ما آنها را بر روی کل بازی پیاده سازی کنیم مشاهده خواهید کرد. ما سعی‌ می‌کنیم نسخه ابتدایی ویژگی‌های جدید بازی را خیلی‌ سریع برای بازیکنان قرار دهیم و در طول زمان، آنها را کامل کنیم.

بروزرسانی بزرگ بعدی بازی، بخش مهمی‌ از تکنولوژی بازی‌های بزرگ چند نفره را در بازی قرار خواهد داد. بروزرسانی پس از آن، قابلیت خرید را به بازی اضافه خواهد کرد و سپس محیط جدیدی به نام نیکس به Star Citizen اضافه خواهد شد.

ما هنگامی که به تاریخ انتشار بروزرسانی‌های جدید نزدیک‌تر شویم، جزئیات بیشتری از آنها به شما خواهیم داد. در حال حاضر انتشار بروزرسانی‌های بزرگ، برنامه ما برای آینده نزدیک است. در بین این بروزرسانی‌های بزرگ نیز شما شاهد بروزرسانی‌های کوچک خواهید بود زیرا هنگامی که ما تکنولوژی‌های اصلی و اساسی‌ بازی را پیاده‌سازی کنیم، اضافه کردن ویژگی‌های کوچک کار بسیار راحت‌تری خواهد بود.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده