نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمالا شاهد بازی های بازسازی شده قدیمی بیشتری از سوی کپ‌کام خواهیم بود

ظاهرا کمپانی کپ‌کام راه‌ِ پول درآوردن از کنسول‌های نسل هشتم را به خوبی یاد گرفته است. با فروش بسیارخوبِ نسخه‌های بازسازی شده قسمت‌های مجموعه قبلی Resident Evil، این کمپانی احتمالا بازی‌های قدیمی بیشتری را برای پلتفرم‌های نسل جدید بازسازی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بازسازی بازی‌های قدیمی کپ‌کام از بازی Resident Evil HD آغاز شد. این بازی با فروش شگفت‌انگیز خود، توانست سریع‌ترین فروش دیجیتالی تاریخ شبکه پلی‌استیشن در روز اول را از آنِ خود کند.

پس از آن شاهد معرفی نسخه بازسازی شده بازی‌های  Resident Evil 0، Devil May Cry 4 و اخیرا Resident Evil Origins Collection بودیم. ظاهرا با بازسازی این تعداد بازی قدیمی، فکر می‌کنید کار کپ‌کام با این کار به پایان رسیده است، اما براساس صحبت‌های مدیر این کمپانی احتمالا هنوز کار آن‌ها با بازسازی بازی‌های قدیمی تمام نشده است.

طی مصاحبه اخیری که با اَنتونی مولِنت، رئیس بخش تبلیغات کپ‌کام انجام شده، وی در رابطه با بازی Resident Evil HD, Zero و پروژه‌های آینده کپ‌کام صحبت کرده است:

تولید نسخه بازسازی شده Resident Evil 0 پیش از عرضه Resident Evil HD آغاز شده بود. بنابراین موفقیت این بازی دلیل بازسازی Resident Evil 0 نبود. باتوجه به عکس‌العمل طرفداران نسبت به معرفی این بازی، انتظار داریم Resident Evil 0 فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

نمی‌توانم در رابطه با پروژه‌های آینده صحبت کنم، اما موفقیت بازی‌هایی مانند Resident Evil HD، ما را مجاب به بررسی عرضه نسخه بازسازی شده بازی‌های قدیمی در آینده می‌کند.

مولنت در ادامه صحبت‌های خود گفته زمانی که آن‌ها تصمیم می‌گیرند بازی قدیمی‌ای را بازسازی کنند، بالا بردن کیفیت بازی اولویت اصلی کپ‌کام است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازهم خواستار بازسازی بازی‌های قدیمی هستید یا مانند بسیاری از گیمرها، از این رویه تکراری خسته شده‌اید؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده