نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

پوستر جدید فیلم جیمز باند، دانیل کریگ را با سبکی کلاسیک نشان می‌دهد

امروز پوستر جدیدی از تازه‌ترین فیلم جیمز باند که نامش Spectre است منتشر شد. این پوستر، به نوعی‌ ادای دینی به جیمز باندهای کلاسیک این مجموعه است. با زومجی و جزئیات خبر و دیدن این پوستر جدید همراه باشید.

پوستر جدید فیلم Spectre منتشر شد. این پوستر، جاسوس کاریزماتیک انگلیسی‌ را در یک کت رسمی‌ سفید نشان می‌دهد. لباس دانیل کریگ (که ایفای نقش جیمز باند مانند ۳ فیلم قبلی این مجموعه بر عهده وی است)، به نوعی‌ تداعی گر لباس جیمز باند در فیلم‌های کلاسیک این سری مانند اختاپوس، مردی با هفت تیر طلایی‌ و الماس‌ها برای همیشه هستند، است.

James Bond Spectre

فیلم اسپکتر، در تاریخ ۲۶ اکتبر  (۴ آبان) ۲۰۱۵ در انگلستان و ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در دیگر نقاط دنیا اکران خواهد شد و دنباله مستقیمی‌ بر ۳ فیلم قبلی‌ این مجموعه است. علاوه بر کریگ، کریستف والتز نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

کارگردانی فیلم بر عهده سم مندز است که پیش از این اعلام کرده بود که به احتمال زیاد این آخرین فیلمی از سری جیمز باند است که کارگردانی خواهد کرد.

چندی پیش نیز دانیل کریگ از تفاوت‌های جیمز باندی که او نقشش را بازی می‌کند با جیمز باندهای قدیمی‌‌تر این مجموعه صحبت کرده بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده