نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: بلیزارد قهرمان جدید Heroes of the Storm را معرفی کرد

بلیزارد، رکسار، قهرمان سابق بازی‌های World of Warcraft و Hearthstone را به بازی چند‌نفره آنلاین Heroes of the Storm اضافه می‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

رکسار تبر‌انداز به همراه خرس خود، میشا، در تاریخ ۱۷ شهریور به بازی Heroes of the Storm اضافه می‌شوند. میشا یک قهرمان تانک است که وظیفه دارد در مقابل ضربه‌های دشمنان ایستادگی کند و رکسار هم که یک قهرمان دور‌زن است از این فرصت استفاده کرده و به دشمن ضربه می‌زند. این تیم ۲ نفره قابلیت‌های جادویی هم دارند، یکی از این قابلیت‌ها Utility نام دارد و با استفاده از آن رکسار یک گله گراز رها می‌کند که می‌تواند محل دشمنان را شناسایی کند و یا به تعقیب دشمن بپردازد تا رکسار ضربه نهایی را وارد کند. قابلیت دیگر هم مربوط به میشا است و برای مدت محدود قدرت بسیار زیادی به این خرس می‌دهد که هم قدرت دفاعی و قدرت ضربه زنی وی را افزایش می‌دهد.

به نظر می‌رسد که این ۲ شخصیت نیازی به استراتژی پیچیده ندارند و برای موفقیت با این قهرمان کافی است تا محل قرار گیری آن‌ها جوری تنظیم شود که خرس در نقش تانک ظاهر شود و رکسار هم به دشمن ضربه بزند. در پایان می‌توانید تریلر معرفی این قهرمان را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Destroctoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده