نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

3D Sound One اولین هدفون هوشمند سه بعدی دنیا در نمایشگاه IFA 2015

شرکت 3D Sound Labs  پس از نمایش خیره‌کننده اولین هدفون سه‌بعدی دنیا در جریان نمایشگاه CES 2015، در جریان نمایشگاه IFA، با معرفی‌ هدفون 3D Sound One بار دیگر عاشقان صدا را به تحسین وا داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت 3D Sound Labs در جریان نمایشگاه IFA 2015 با معرفی‌ هدفون 3D Sound One و اعلام این خبر که این هدفون بطور کامل با کامپیوترهای مبتنی‌ بر سیستم عامل ویندوز سازگار است، دریچه تازه‌ای را برای طرفداران صدا و به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باز کرد. این هدفون هوشمند جدید، با تجربه‌ سینمایی‌ای که برای گیمر به ارمغان می‌آورد، وی را به یک سفر فراموش نشدنی‌ در اعماق بازی و فیلم می‌برد.

3D Sound One که در برلین و در جریان نمایشگاه IFA معرفی‌ شد، صدای فرا واقعی‌ای‌ برای استفاده کنندگان فراهم می‌کند و اولین هدفونی است که از تکنولوژی دنبال کردن حرکات سر استفاده می‌کند. این تکنولوژی، باعث می‌شود که گیمر کاملا خود را در فضای بازی حس کند.

3D Sound Labs با قرار دادن  پشتیبانی‌ از ویندوز 10 و ویندوز 8.1  در درایورهای تازه‌ی هدفون خود، تجربه این صدای فرا واقعی را برای کاربران رایانه‌های شخصی فراهم کرده است. رایانه‌های کاربرانی که بخواهند از تکنولوژی دنبال کردن حرکات سر این هدفون‌ها استفاده کنند، باید دارای گیرنده BLE (بلوتوث با انرژی کم) باشند. درایورهای تازه‌ی این هدفون، صدای مجازی ۷.۱ برای کاربر ایجاد می‌کند و به وی اجازه می‌دهد از صدای سه بعدی لذت ببرد.

صدای عالی‌، چیزی است که عاشقان موسیقی، فیلم و بازی‌های ویدیویی همیشه در جستجوی آن‌ هستند اما این هدفون جدید با قابلیت دنبال کردن حرکات سر، از همه بیشتر برای گیمرها جذاب است.

دیمتری سینگر، یکی‌ از مؤسسین 3D Sound Labs در این‌باره گفت:

ما فقط با بخش کوچکی از مردم طرف نیستیم. میلیون‌ها انسان در سرتاسر دنیا منتظر این هستند که تجربه‌ای فراموش نشدنی‌ با قهرمان‌هایشان در بازی‌های ویدیویی داشته باشند. 3D Sound One تجربه‌ای برای گیمرها فراهم می‌کند که مو را بر تن آنها سیخ می‌کند.

تیم تحقیق و توسعه این کمپانی کاری کرده که گیمرها بتوانند در دنیای بازی‌هایی مانند ندای وظیفه و GTA زندگی‌ کنند. خاویر بنژور، یکی‌ دیگر از مؤسسین 3D Sound Labs گفت:

در صنعت بازیسازی، مهمترین چیز برای یک گیمر، تجربه همه‌جانبه بازی است و ما بسیار خوشحالیم اعلام کنیم که با این هدفون‌های جدید، بازیکنان فقط یک تجربه ساده نخواهند داشت بلکه آنها می‌توانند حضور خود را در میان میدان نبرد حس کنند. 

طرفدار صدای خوب بودن یک چیز است و توانایی تجربه و حس کردن صدای فرا واقعی چیزی دیگر. با این هدفون‌های جدید شما می‌توانید روی رایانه‌ی شخصی‌ دارای ویندوز 10 یا ویندوز8.1 خود، این تجربه را به دست بیاورید.

با اینکه 3D Sound Labs کمپانی نسبتا جدید‌ی است، شرکت آمازون حمایت خود را از آنها نشان داده است و 3D Sound One را بر روی پلتفرم جدید خود که برای نو آوری ساخته شده و نامش Amazon-Launchpad است قرار داده است.

3D Sound Labs در سال ۲۰۱۴ توسط دیمتری سینگر، خاویر بنژور و ریناد سیگایر با هدف ایجاد انقلابی در تجربه صدا، تاسیس شد.

منبع:‌ وب‌سایت رسمی 3D Sound Labs


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده