نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

معرفی بازی موبایل Blitzcrank's Poro Roundup: دنیای League of Legends روی موبایل

ظاهراً رسم ساختن اسپین‌آف از سریال‌های تلویزیونی به دنیای بازی‌ها هم سرایت کرده است. استودیوی رایِت گیمز که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های MOBA را ساخته حالا شانس خود در بازی‌های موبایلی امتحان کرده و شخصیت‌های League of Legends را به موبایل‌ها آورده است.

بازی Blitzcrank's Poro Roundup با این اسم عجیبش یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است که حتماً به مذاق دوست‌داران League of Legends و البته تمام طرفداران بازی‌های موبایل خوش می‌آید. اگر از حرفه‌ای‌های LoL باشید پوروها را می‌شناسید. آن‌ها موجودات پشمالوی بامزه‌ای هستند که در نقشه‌ی Howling Abyss زندگی می‌کنند. شما در بازی Blitzcrank's Poro Roundup وظیفه‌ی نجات دادن آن‌ها را برعهده دارید. بازی در سبک ساید اسکرولینگ ساخته شده و ظاهری شاد و نوستالژیک دارد تا کمترین شباهت را با League of Legends داشته باشد.

دانلود ویدیو

شما کنترل روباتی به نام بلیتزکرنک را برعهده دارید که در محیط‌های مختلفی که همگی از League of Legends برداشته شده‌اند، از دست هیولاهای مختلفی فرار می‌کند و در مسیر خود باید آن پوروهای کوچک را نجات دهد. این بازی مانند صدها نمونه‌ی دیگر از آن دسته‌ بازی‌هایی است که به آن‌ها «دونده‌ی بی‌پایان» می‌گویند. اکثر آن‌ها، هدفی را دنبال نمی‌کنند و باید صرفاً باید در یک مسیر بی‌انتها تا جایی که می‌توانید بدوید. اما Blitzcrank's Poro Roundup ساختار کاملاً تعریف‌شده‌ای دارد که قطعاً از تجربه‌ی سازندگانش می‌آید. روبات بلیتزکرنک ۱۱ مرحله دارد و پس از سپری کردن آن‌ها، شخصیت جدیدی آزاد می‌شود. هر کدام از این مراحل دو قسمت دارند، یکی نجات پوروها و دیگری مبارزه با غول آخر.

بعد از اینکه برای مدتی پوروها را به جلو هدایت کردید و در صورت نیاز، آن‌‌ها را از عقب ماندن نجات دادید، غول مرحله که طبیعتاً یکی از شخصیت‌های  League of Legends است ظاهر می‌شود که هرکدام از آن‌ها مهارت‌های خاص خود را دارند. حالا شما باید حواستان هم به پوروها باشد و هم از حملات غول پشت سرتان جاخالی دهید. حتی بعد از اینکه یک مرحله را رد کردید، باز هم به آن بازخواهید گشت چرا که باید سکه‌هایی زیادی جمع کنید تا بتوانید ظاهرهای مختلفی برای روبات بازی بخرید که به شدت هم گران هستند.

blitzcranck_

اگر از طرفداران League of Legends هستید که قطعاً از این بازی لذت خواهید برد، چرا که شخصیت‌ها و محیط‌های آشنایی در آن می‌بینید اما به عنوان یک بازی موبایلی مستقل هم Blitzcrank's Poro Roundup از کیفیت واقعاً بالایی برخوردار است. کسی نیست که از سبک طراحی قدیمی بازی خوشش نیاید و از گیم‌پلی ساده و در عین حال جذاب و درگیرکننده‌ی آن لذت نبرد. بروزرسانی‌های زیادی برای روبات اصلی بازی وجود دارد که در طول مراحل آن‌ها را به دست خواهید آورید و حتی آن پوروهای کوچک هم با یکدیگر متفاوت‌اند و هرکدام رفتار خاص خودشان را دارند. غول‌های هر مرحله هم کدام به شیوه‌ی خاصی حمله می‌کنند.

بازی کاملاً رایگان است و حتی سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای هم ندارد. بنابراین اگر دنبال قابلیت‌های ویژه و لباس‌های گوناگون برای بلیتزکرنک هستید، باید از سکه‌های درون بازی استفاده کنید و بارها مراحل را طی کنید. تنها نکته‌ی منفی در مورد بازی این است که متأسفانه فقط تا تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) روی اپ استور و گوگل پلی موجود است، پس بهتر است آن را روی دستگاه خود داشته باشید هر از گاهی آن را تجربه کنید.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده