نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی بازی موبایل Flats: تجربه‌ای متفاوت از اکشن اول شخص

بازی‌های اکشن اول شخص شاید پرطرفدارترین سبک بازی‌های رایانه‌ای باشند اما در قالب موبایل چندان محبوبیتی ندارند. بازی Flats با ظاهر خاص خود دوست‌داران این سبک را به تجربه‌ای متفاوت دعوت می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

دستگاه‌های موبایل مناسب‌ترین پلتفرم برای بروز خلاقیت‌های هر سازنده‌ای است که به واسطه‌ی آن می‌تواند با کمترین هزینه، ایده‌ی تازه‌ی خود را به محصول تبدیل کند. بازی‌ Flats هم با اینکه در شناخته‌شده‌ترین سبک بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده، اما به خاطر خوش‌ذوقی سازنده‌اش متفاوت با هر بازی دیگری در این سبک است که البته کاملاً مناسب موبایل و تبلت‌هاست.

دانلود ویدیو

دیدن تصاویر این بازی کافی است که تا به عجیب و غریب بودن آن پی ببرید: رنگ‌های روشن و زنده در محیطی که اجسام هیچ بافتی ندارد و صرفاً شکل‌ها و صفحه‌هایی در فضا هستند که تنها با رنگ‌های مختلف از هم شناخته می‌شوند. سادگی در این بازی به نهایت خودش رسیده اما هسته‌ی گیم‌پلی اکشن آن حفظ شده است. به دلیل عدم وجود سایه‌ها، تمام گوشه‌ و کنار‌های محیط به خوبی قابل مشاهده هستند که این مورد برای یک گیمر بازی‌های اکشن اول شخص نکته‌ای مهمی به شمار می‌رود. دقیقاً به دلیل همین مینیمال بودن بازی است که اکشنی بسیار سریع و روان دارد و دیگر نیاز به گوشی‌هایی با پردازنده‌های هشت هسته‌ای و حافظه‌ی رم بیشتر از حافظه‌ی لپتاپ‌تان برای اجرای راحت بازی ندارید.

اگر با ظاهر متفاوت بازی کنار نمی‌آیید، برای امتحان کردن آن بهتر است بدانید که بازی از قابلیت آنلاین چندنفره برخوردار است و چند حالت از حالات رایج و پرطرفدار بازی‌های آنلاین اکشن را در خود دارد. بخش آنلاین بازی شامل حالاتی مثل Deathmatch، گرفتن پرچم و چند مورد دیگر است که حتماً در این قالب جدید جذابیت خاص خود را دارند. در بخش تک‌نفره‌ی Flats داستان و هدف خاصی وجود ندارد و تنها باید با موج‌های پیاپی دشمنان در مراحل مختلف روبه‌رو شوید. مبارزه با این دشمنان در مرحله‌های بالاتر چالش‌برانگیزتر می‌شود و شاید به آن راحتی که تصور می‌کنید نباشد.

flats

برای اینکه هر بازی با ایده‌ی جدید باید علاوه بر خود ایده، ویژگی خاص و جذابی هم داشته باشد Flats نیز این امکان را فراهم کرده که بدون هیچگونه اتلاف وقت و یا وجود صفحه‌ی بارگیری، از حالت تک‌نفره به حالت چندنفره‌ی آنلاین وارد شوید. حتی می‌توانید هنگامی که برای اضافه شدن کاربران دیگر به یک مسابقه‌ی آنلاین صبر می‌کنید، به جای زل زدن به صفحه‌ی نمایشگر چند دقیقه به صورت تک‌نفره بازی کنید تا برای مسابقه‌ی آنلاین خود آماده شوید.

برای اینکه Flats تمام المان‌های یک بازی اکشن اول شخص را در خود داشته باشد، انیمیشن‌هایی برای همان شخصیت‌های رنگی ساده در نظر گرفته شده که هنگام شلیک به سر یا موارد دیگر مشاهده می‌شوند. Flats یک تجربه‌ی خاص، سریع و جذاب است که سبک مورد علاقه‌تان را آنگونه که هرگز ندیده‌اید به شما ارائه می‌کند.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده