نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

داستان بازی Destiny قبل از عرضه دچار تغییرات بنیادی شده است

با استناد به مدارکی که اخیرا فاش شده، دلیل تاخیر بازی Destiny در سال ۲۰۱۳، تغییراتی بود که بانجی در نحوه روایت داستان آن اعمال کرده است. با زومجی همراه باشید.

اخیرا مارتین ادانل، آهنگساز بازی‌های Halo و Destiny، به دلیل اخراج بی‌مورد خود از بانجی شکایت کرد و در جریان دادگاهی که برای این منظور تشکیل شد، مدارک و اسناد جدیدی در مورد Destiny پیدا شده که با استناد به آن‌ها، تاخیر ۷ ماهه بازی در سال ۲۰۱۳، به دلیل تغییراتی است که تیم سازنده در نحوه روایت داستان داده است. در پاراگراف ۱۰ از قسمت ۲ مدارک پیدا شده آمده:

بازی Destiny برای عرضه در سپتامبر ۲۰۱۳ برنامه‌ریزی شده بود. ولی داستان بازی در ماه آگوست ۲۰۱۳ دچار تغییرات بنیادی شد که تاریخ انتشار بازی را به مارس ۲۰۱۴ تغییر داد.

این مدارک در شرایطی پیدا شده که بسیاری از طرفداران بازی، انتظار داشتند تا روایت داستانی Destiny به حدی غنی باشد که آن را در زمره آثاری مثل Star Wars و Halo قرار دهد. ولی علی‌رغم انتظارات زیاد، بانجی توجه زیادی به داستان بازی نداشته و آن را از طریق کارت‌هایی که فقط در سایت بازی وجود دارند، شرح داده است که باعث شد داستان بازی نواقص زیادی داشته باشد.

البته بانجی وعده داده در بسته الحاقی The Taken King که ۲۴ شهریور ماه برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، تغییراتی بنیادی و اساسی در داستان بازی ایجاد خواهد کرد تا رضایت طرفداران را از این بابت هم جلب کند. شما همچنین می‌توانید تغییرات اساسی را که در این بسته الحاقی اعمال شده در زومجی بخوانید. نظر شما در مورد این اقدام بانجی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده