// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰

تماشا کنید: اعلام زمان انتشار اولین بسته‌الحاقی The Witcher 3

طبق اعلام سی‌دی پراجکت رِد بسته‌ی الحاقی Hearts of Stone در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) برای بازی The Witcher 3 عرضه می‌شود. Hearts of Stone اولین بسته‌ی الحاقی برنامه‌ریزی شده برای این بازی محبوب است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، بسته‌ی الحاقی Hearts of Stone شامل مکانیک گیم‌پلی جدیدی با نام Runewords می‌شود که به گفته‌ی آنها «به شکل قابل توجهی» گیم‌پلی بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هر یک از Runeword‌ها جنبه‌های مختلفی از مکانیک بازی را تحت تاثیر قرار داده و اجازه‌ی تجربه‌ی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف را به بازیکنان می‌دهد.

این بسته همچنین دارای هیولا‌های جدید، شخصیت‌های جدید و داستان‌های عاشقانه جدید می‌شود. علاقمندان هرزمان که بخواهند قادر به دسترسی به Hearts of Stone در طول مراحل داستانی The Witcher 3 هستند با این حال این بسته مناسب شخصیت گرالت با سطح ۳۰ یا بالاتر است. Hearts of Stone در منطقه‌ی No Man's Land در کنار Novigrad و Oxenfurt روایت می‌شود و شامل قراردادی جهت کشتن رئیس راهزن‌ها که دارای قدرت جاودانگی نیز است، می‌شود. در فیلم تبلیغاتی منتشر شده نیز گرالت را در قامت یک زندانی می‌بینیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360pدانلود با رزولوشن 720p

بسته‌ الحاقی Hearts of Stone حدودا ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد. شما به دو روش قادر به خریداری این محصول هستید. روش اول پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار (۷ پوند) از طریق فروشگاه‌های آنلاین و روش دوم، خریداری بسته فیزیکی محدود بازی با قیمت ۲۰ دلار (۲۰ یورو) است که البته روش دوم شامل کارت‌های فیزیکی Gwet، دسته‌ کارت‌های هیولاها و اسکیا و همچنین کُدی برای دریافت بسته‌ی الحاقی می‌شود.

البته روش سومی هم توسط توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده است. در این روش شما با پرداخت ۲۰ دلار Hearts of Stone را به عنوان بخشی از دو بسته‌الحاقی با قیمت ۲۰ پوند دریافت می‌کنید. طبق اطلاعات مندرجه در سایت جی‌او‌جی، بسته الحاقی دوم که Blood and Wine نامگذاری شده نسبت به Hearts of Stone بزرگتر(در حدود ۲۰ ساعت گیم‌پلی) و طبیعتا گران‌تر (در حدود ۲۰ دلار) خواهد بود. Blood and Wine برای عرضه در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ مراحل تولید را سپری می‌کند.

first-witcher-3-expansion-gets-a-release-date-144171802714در صورتی که شما اکنون کد بسته‌الحاقی (Expansion Pass) را خریداری کرده‌اید و در ضمن علاقمند به خریداری کارت‌های فیزیکی Gwent نیز هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ویژه طراحی شده به این منظور، جداگانه اقدام کنید. این روش قابل انجام توسط کاربران خارج ایران است. (باید توجه داشت که بسته‌ی موجود در نسخه‌ی کالکتور بازی The Witcher 3 ایکس‌باکس وان، با این نسخه‌ی فیزیکی جدید متفاوت است).

در خبری مرتبط؛ وب‌سایت جی‌او‌جی اکنون فروش ویژه‌ای را مربوط به سری The Witcher آغاز کرده است که تا فردا ادامه خواهد داشت. در این فروش ویژه The Witcher 3 با قیمت ۳۵ پوند، The Witcher 2 تنها با قیمت ۲ پوند و The Witcher با قیمت یک پوند به فروش می‌رسد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده