نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

اطلاعاتی از حالت کاملا جدید بازی Star Wars: Battlefront با نام Drop Zone منتشر شد

در زمان معرفی نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront، کمپانی الکترونیک آرتز از یک حالت (Mode) کاملا جدید برای این بازی هم رونمایی کرد. اخیرا اطلاعاتی از حالت Drop Zone بازی Star Wars: Battlefront منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

حالت Drop Zone شانزده بازیکن را در دو تیم ۸ نفره مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. هدف اصلی بازیکنان در این حالت کنترل ۵ قسمت مختلف در نقشه بازی است. تیمی که پیش از ۱۰ دقیقه بیشترین مکان را از آنِ خود کرده باشد، جوایزی را دریافت خواهد کرد و برنده مسابقه خواهد شد:

زمانی که نقطه خاصی از نقشه که در آن محموله قرار گرفته را شناسایی کردید، سریعا به سمت آن بروید و با دفاع از منطقه، مالک آن شوید. تیمی که پنج بخش یا قسمت اعظمی از این مکان‌ها را پیش از ۱۰ دقیقه از آنِ خود کند، برنده مسابقه خواهد شد. اگر نقطه‌ای از نقشه که در آن محموله قرار گرفته به صورت مداوم جای خود را تغییر دهد و هیچ تیمی نتواند از آن دفاع و منطقه را از آنِ خود کند، منطقه‌ی دیگری برای گرفتن در نقشه ظاهر می‌شود. با این اتفاق، دو نقطه خاص در نقشه نمایان می‌شود که بازیکنان باید برای به دست آوردن آن تلاش کنند.

با به دست آوردن هر نقطه، به بازیکن جایزه و محموله‌ی ویژه‌ای اهدا خواهد شد. زمانی که منطقه‌ای را تصرف کردید، باید برای جمع‌آوری جوایز خود، چند لحظه کنار آن بایستید. ریسکی که برای جمع‌آوری جوایز خود می‌کنید، قطعا ارزش خود را خواهد داشت.

دِنیس بِرَنوال، طراح ارشد مراحل بازی Star Wars: Battlefront اعلام کرده کلید موفقیت بازیکنان در این حالت، سریع‌بودن و جنب و جوش فراوان در محیط است:

مانند بسیاری از حالت‌های بازی Star Wars: Battlefront، فلسفه ما برای موفقیت در این حالت هم سریع‌بودن است. ایستادن در یک نقطه و تفکر در رابطه با حرکت بعدی، زیاد در این حالت به نفع بازیکنان نخواهد بود.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پاییز امسال همچنین شاهد انتشار نسخه آزمایشی این بازی، جایی که بازیکنان می‌توانند در سه حالت Walker Assault, Drop Zone و بقای این بازی با یکدیگر رقابت کنند خواهیم بود.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده