نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰

بسته الحاقی بازی Fallout 4 برای عرضه در سال ۲۰۱۶ معرفی شد

بتسدا دقایقی پیش اولین بسته الحاقی بازی Fallout 4 را معرفی کرد. ناشر بازی نیز اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه Season Pass با قیمت ۳۰ دلار، به تمام بسته‌های الحاقی که برای این بازی عرضه خواهد شد، دسترسی داشته باشند. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بستدا اگرچه از اولین بسته الحاقی بازی مورد انتظار Fallout 4 رونمایی کرد اما هیچ اطلاعاتی راجع به محتویات آن ارائه نکرد. تنها چیزی که درباره این بسته الحاقی می‌دانیم این است که سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد.

بتسدا در این‌باره گفت:

با اینکه ما سخت مشغول کار بر روی بازی هستیم، اما هنوز نمی‌دانیم که بسته الحاقی دقیقا راجع به چه چیزی خواهد بود. با این حال اولین بسته الحاقی بازی اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. بر اساس بسته‌های الحاقی که پیش از این برای بازی‌های Oblivion، Skyrim و Fallout 3 منتشر کردیم، از این موضوع اطمینان داریم که ارزش این بسته‌های الحاقی حداقل ۴۰ دلار خواهد بود. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با پرداخت۳۰ دلار، به تمام بسته‌های الحاقی که برای Fallout 4 عرضه خواهد شد، دسترسی داشته باشند.

در مقام مقایسه، بتسدا ۵ بسته الحاقی برای بازی Fallout 3 عرضه کرده بود. تمام این بسته‌های الحاقی شامل کوئست‌ها، آیتم‌ها، اچیومنت‌ها و محتواهای جدید دیگری بود. بنابراین می‌توان منتظر تمام این محتواها برای Fallout 4 بود.

بازی fallout 4

علاوه بر بسته الحاقی، بتسدا اعلام کرد که برای عرضه بروزرسانی‌های روتین و رایگان برای Fallout 4 برنامه‌ریزی کرده است. همانطور که پیش از این در قبال بازی نقش‌آفرینی Skyrim دیدیم، این به‌روزرسانی‌های رایگان شامل بهبود عملکرد بازی و همچنین برخی از قابلیت‌ها است. برای مثال قابلیت Kill Cam یا حالت لِجِندری در قالب همین بروزسانی‌های رایگان به بازی Skyrim اضافه شدند.

این درحالی است که جهان Fallout 4 با مادها روز به‌ روز گسترش خواهد یافت. کیت مادسازی بازی اوایل سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بعضی از این مادها بعدا برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهند شد.

بتسدا افزود:

مهمترین نکته بازی ما آزادی عملی است که بازیکن در زمینه خلق تجربه منحصربه‌فرد و البته ساخت‌ و استفاده از مادهای مختلف دارد. مانند تمام بازی‌های پیشینی که ساختیم، ما از این موضوع مطمئن خواهیم بود که Fallout 4 یک بازی باز و آزاد و همچنین قابل ویرایش در هر مرحله‌ای از پروسه ساخت خود باشد.

Fallout 4 روز ۱۰ نوامبر سال جاری میلادی (۱۹ آبان) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در اخباری دیگر از این بازی در زومجی خواندید که Fallout 4 شامل ۲۷۵ سطح منحصر به فرد قابل ارتقا است. همچنین در خبری دیگر خواندید که کار صداگذاری دیالوگ‌های بازی به پایان رسیده است. 

نظر شما راجع به سیاست بتسدا در قبال بسته‌های الحاقی برای این بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده