// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: اولین قسمت مجموعه ویدیویی Fallout 4 S.P.E.C.I.A.L منتشر شد

با نزدیک شدن به پاییز، فصلی که به معنای واقعی کیف پول ما را هدف گرفته، شرکت بتسدا نیز به کمپین تبلیغاتی خود برای بازی Fallout 4 سرعت بخشیده است. اکنون این شرکت مجموعه‌ای ویدیویی را با سبک دهه ۵۰ برای علاقمندان به Fallout 4 منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

با اینکه تنها دو ماه تا نوامبر، زمان انتشار Fallout 4 باقی مانده است هنوز سکوت معنا داری در رابطه با حفظ داستان بازی در بتسدا دیده می‌شود. به هر حال، از امروز بتسدا سری جدیدی از ویدیوهای تبلیغاتی را در قالب سبک دهه ۵۰ منتشر می‌کند. این مجموعه ویدیو برروی  S.P.E.C.I.A.L، هفت ویژگی‌ اصلی‌ که در طول بازی قابلیت سفارشی کردن و افزایش قدرت  را دارند، تمرکز دارد. برای افرادی که تازه با این سری آشنا شده‌اند، هفت قدرت براساس حروف اول کلمه SPECIAL به ترتیب قدرت (Strength)، ادراک (Perception)، استقامت (Endurance)، جذابیت (Charisma)، هوش (Intelligence)، چابکی (Agility) و شانس (Luck) هستند که این بار با یک سیستم جدید بازنویسی شده‌اند.

شما می‌توانید اولین ویدیوی منتشر شده از این مجموعه را پایین خبر مشاهده و دانلود کنید. اولین ویدیو برروی ویژگی قدرت (Strength) تمرکز دارد:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن720p

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده