نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

زوم‌کست: همه چیز درباره بازی انحصاری Forza Motorsport 6

۲ روز دیگر Forza Motorsport 6، بازی شبیه ساز رانندگی‌ انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در این قسمت از زوم‌کست، ما در زومجی به استقبال این بازی رفتیم و مروری بر اطلاعات منتشر شده درباره بازی کردیم. با زومجی و تماشای جدیدترین قسمت زوم‌کست همراه ما باشید.

شاید بتوان به جرات گفت که یکی‌ از بهترین مجموعه بازی‌های شبیه سازی رانندگی‌، همین سری بازی‌های Forza است. این مجموعه انحصاری مایکروسافت که توسط استودیو ترن ۱۰ ساخته شده، از همان اولین شماره خود با بازخورد مثبت منتقدین و طرفداران این سبک بازی‌ها مواجه شد. Forza Motorsport 6، سومین بازی‌ای از این مجموعه است که بر روی کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. دو بازی قبلی‌ نسل هشتمی این مجموعه، Forza Motorsport 5 و Forza Horizon 2 بودند. Forza Motorsport 5 را می‌توان به نوعی‌ ضعیف‌ترین بازی این مجموعه دانست و از طرفی‌ دیگر، Horizon 2 بیشتر سبکی آرکید داشت تا شبیه ساز. حال مایکروسافت و استودیو ترن ۱۰ امید دارند با تجربه‌ای که از انتشار قسمت پنجم به دست آورده‌اند، اولین بازی شبیه ساز حقیقتا نسل هشتمی را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کنند.

بیش از ۴۵۰ ماشین مختلف، آب و هوای بارانی، رانندگی‌ در شب و توجه فوق‌العاده به جزئیات طراحی ماشین‌ها، برخی‌ از ویژگی‌های این بازی است.

شما دوستان و همراهان گرامی‌ زومجی را به تماشای این قسمت از زوم‌کست دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده