نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

قسمت پنجم فیلم دزدان دریایی کاراییب به ریشه‌های این سری باز خواهد گشت

کایا اسکودلاریو، بازیگر جدید فیلم Pirates of Caribbean: Dead Men Tell No Tales، اعلام کرده در این فیلم شاهد بازگشت دزدان دریایی کاراییب به ریشه‌های سری خواهیم بود. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

اسکودلاریو بازیگر سابق فیلم Maze Runner است که اخیرا به جمع بازیگران قسمت پنجم فیلم دزدان دریایی کاراییب اضافه شده است، وی در مورد این قسمت گفت:

این قسمت بیش‌تر به اولین فیلم از سری دزدان دریایی کاراییب وابسته است. سازندگان قصد دارند تا این سری را به ریشه‌های خود و قسمت اول برگرداند تا داستان فیلم و ماجراجویی عظیم آن معنای بهتری پیدا کند و همچنین یک خط داستانی جدید ایجاد کند.

وی همچنین توضیحاتی در مورد شخصیت خود در فیلم که کارینا اسمیت نام دارد، ارایه کرده است؛

کارینا یک ستاره شناس است که علاقه زیادی به تحصیلات آکادمیک دارد که همه تلاش خود را برای ورود به دانشگاه انجام می‌دهد، زیرا در آن زمان بانوان حق تحصیل در دانشگاه را نداشتند. کارینا به دنبال ماجراجویی شخصی و پیدا کردن سلاح پوزیدن، خدای افسانه‌ای یونان، است که در بین راه جک اسپارو را ملاقت می‌کند و اسپارو تمام معادلات زندگی کارینا را به هم می‌ریزد!

فعلا اطلاعات زیادی از قسمت پنجم فیلم دزدان دریایی کاراییب در دسترس نیست و فقط تاریخ انتشار احتمالی آن ۷ جولای ۲۰۱۷ مشخص شده است. در این فیلم علاوه بر اسکودلاریو، جانی دپ در نقش جک اسپارو و اورلاندو بلووم به عنوان ویل ترنر ایفای نقش خواهند کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده