نویسنده: کیا مختاری
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

نسخه ویندوز 10 بازی Gears of War: Ultimate Edition محدودیت نرخ فریم ندارد

نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War: Ultimate Edition محدودیتی در نرخ فریم نخواهد داشت، با زومجی همراه باشید.

طبق گفته کوالیشن-استودیو سازنده سری‌های جدید Gears of War-نسخه ویندوز 10 Gears of War: Ultimate Edition یکی از نخستین بازی‌هایی است که از DirectX 12 پشتیبانی می‌کند و محدودیت نرخ فریم ندارد.

بیانیه نخست استودیو در مورد نرخ فریم و روش anti-aliasing  قابل پشتیبانی نسخه جدید Gears of War برای رایانه‌های شخصی است:

ما تلاش فراوانی خواهیم کرد تا نسخه ویندوز 10 برای رزولوشن 4K بهینه باشد و بافت‌ها و افکت‌های بازی برای رزولوشن 4K بازبینی‌شده‌اند تا کیفیت تصویری بازی در سخت‌افزارهای رده‌بالا به‌شدت افزایش یابد. ما محدودیت فریم ریت را بر می‌داریم و بازی همراه با یک بنچمارک داخلی است. برای anti-aliasing ما از روش‌های MSAA و FXAA پشتیبانی می‌کنیم.

بخش زیادی از قابلیت اجرای بازی در رزولوشن 4K مدیون DirectX 12 است که پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از پردازنده‌های چندهسته‌ای و سیستم‌های نه‌چندان قدرتمند می‌کند:

ما هنوز سخت کار می‌کنیم تا راندمان بازی بهبود یابد. DirectX 12 به ما اجازه کنترل بهتر روی بار پردازشی CPU و درایور کارت گرافیک می‌دهد. بخش زیادی از بار گرافیکی به بازی منتقل‌شده است و ما می‌توانیم روی آن کنترل داشته باشیم. هدف اصلی ما استفاده از پردازنده‌های چندهسته‌ای برای رندر موازی بازی خواهد بود. لیست دستورات و منابع D3D تمرکز اصلی هستند. ما همچنین از قابلیت‌های موتور آنریل 4 مانند pipeline state object caching برای افزایش راندمان استفاده خواهیم کرد. از سمت پردازنده گرافیکی نیز ما از SSAO و async و دیگر قابلیت‌ها مانند MSAA بهره می‌بریم.

هنوز از تاریخ عرضه Gears of War: Ultimate Edition برای رایانه‌های شخصی خبری نیست و انتظار داریم اطلاعات بیشتر از نسخه ویندوز10 بازی منتشر شود، نظر شما درباره ویژگی‌های جدید بازی در رایانه‌های شخصی چیست؟ در بخش نظرات منتظر شما هستیم.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده