// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

فیلم Mad Max: Fury Road بیشترین آمار دانلود غیر قانونی در سال جاری را داشته است

سال ۲۰۱۵ میلادی از لحاظ آمار دانلود غیر قانونی در زمینه‌ی فیلم‌های هالیوودی شاید آنچنان برای شرکت‌های فیلم سازی خوشایند نباشد چرا که با رشد شدیدی همراه بوده و در صدر آن‌ها بلاک باستر تابستانی یعنی فیلم سینمایی Mad Max: Fury Road قرار گرفته است. با زومجی همراه شوید.

جدیدترین ساخته‌ی جورج میلر با ۲۲.۹۰ میلیون بار به اشتراک گذاشته شدن در تورنت توانست صدر جدول دانلود‌های غیر قانونی را با قدرت تصاحب کند چرا که اگر به رتبه‌های دیگر نگاهی بیندازیم با اختلاف شدید فیلم‌های سینمایی Jurassic World (هجده میلیون بار)، Avengers: Age of Ultron (نزدیک به شانزده میلیون بار)، Insurgent (نزدیک به چهارده و نیم میلیون بار) Terminator: Genisys (نزدیک به چهارده میلیون بار) قرار گرفته‌اند.

با اینکه فیلم سینمایی Mad Max: Fury Road توانست از لحاظ دانلود غیر قانونی امثال Jurassic World, Avengers: Age of Ultron, و Terminator: Genisys را شکست دهد اما اگر سری به باکس آفیس جهانی بزنیم در مقابل تمامی فیلم‌های ذکر شده کم خواهد آورد. از لحاظ فروش جهانی فیلم سینمایی Jurassic World با ۱.۶ میلیارد دلار در صدر و به دنبال آن فیلم‌های Avengers: Age of Ultron (با ۱.۵ میلیارد دلار) و Terminator: Genisys (با ۴۳۶ میلیون دلار) قرار گرفته‌اند درحالی که فیلم سینمایی Mad Max: Fury Road با فروشی برابر با ۳۷۴.۲ میلیون دلار هرچند که بد عمل نکرد اما در مقابل دیگر بلاک باسترهای تابستانی در ته جدول قرار گرفت.

Avengers Age Of Ultron

با توجه به گزارشات کمپانی اکسیپیو که وظیفه‌ی زیر نظر گرفتن آمار و ارقام دانلود‌های غیر قانونی به صورت جزئی را بر عهده دارد سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته از این حیث با رشدی ۲۹ درصدی همراه بوده است. اگر بخواهیم بنا را بر مقایسه بگذاریم این رشد آمار حتی در مقابل عملکرد باکس آفیس جهانی هم بیشتر بوده است. این درحالیست که به گزارش کمپانی رنترک پارسال باکس آفیس جهانی از لحاظ فروش بلیط در طی هفت سال گذشته به پایین‌ترین حد خود رسید درحالی که برای سال جاری رکورد زنی کرده و در رتبه‌ی دوم قرار گرفت.

در مبحث مقایسه‌ی سال به سال تورنت نیز سال گذشته پنج فیلم برتر تابستان که فیلم سینمایی Captain America: The Winter Soldier جزو محبوب‌ترین آن‌ها بود روی هم رفته توانستند ۶۶ میلیون بار دانلود غیر مجاز تولید کنند در صورتی که طی همین بازه‌ی زمانی پنج فیلم برتر امسال به ۸۵.۳۴ میلیون بار دانلود غیر قانونی رسیدند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: eTeknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده