// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: معرفی بازی One Piece: Burning Blood برای پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4

باندای نامکو ساعتی قبل در جریان کنفرانس خبر سونی در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ جدیدترین بازی مجموعه پر طرفدار One Piece را با نام One Piece: Burning Blood معرفی کرد. این بازی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مانکی دی لوفی، پسری جوان که آرزوی تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را در سر دارد با ماجراجویی جدیدی راهی کنسول‌های پلی‌استیشن خواهد شد. شما در Burning Blood باری دیگر قادر به بازی کردن با استفاده کنندگان از میو‌ه‌های شیطانی هستید. در ویدیوی پخش شده از بازی شاهد مبارزه‌ی سابو، برادر قصم خورده‌ی لوفی و دوفلامینگو، شیچیبوکای قدرتمند هستیم.

مجموعه‌ی One Piece اولین بار در سال ۱۹۹۷ به صورت مانگا در ژاپن عرضه شد. این مجموعه دو سال بعد و در سال ۱۹۹۹ به صورت انیمه با کارگردانی اودا از شبکه‌ فوجی در ژاپن پخش شد. مجموعه‌ی وان پیس با فروش ۳۲۰ میلیون نسخه مانگا اکنون نام پرفروش‌ترین سری مانگا را در طول تاریخ یدک می‌کشد. این مجموعه هنوز هر هفته در هفته‌نامه شونن جامپ منتشر می‌شود..

البته ویدیو  شامل مبارزات و مهارت‌های مختلف لوفی،‌ اِس و شخصیت‌های آشنای دیگر بازی را نیز نمایش می‌دهد. هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی رسما اعلام نشده است.  اطلاعات بیشتر از بازی به زودی در مجله‌ی شونن جامپ منتشر می شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده