نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

استودیو ناتی داگ به صورت تصادفی به بازی The Last Of Us 2 اشاره کرد

طی آخرین پخش زنده‌ای که استودیو ناتی داگ برای آشنایی بیشتر مخاطبان با مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection در شبکه توئیچ برگزار کرد، اعضای این استودیو «به صورت تصادفی« به قسمت دوم بازی محبوب The Last Of Us اشاره کردند. با زومجی همراه باشید.
در این پخش زنده که با حضور جاش شِر، نویسنده ناتی داگ و اِریک بالدوین، طراح ارشد انیمیشن‌های این استودیو انجام شده، شِر به صورت تصادفی تولید بازی The Last Of Us 2 را تایید کرده است:
تمام انیمیشن‌های صورت مجموعه آنچارتد توسط اِریک طراحی شده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:
«در قسمت اول بازی The Last Of Us». وای، آیا به قسمت اول این بازی اشاره کردم؟
اگر این پخش زنده را تماشا و عکس‌العمل شِر را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد وی به صورت ناگهانی و ناخواسته به تولید قسمت دوم The Last Of Us اشاره کرده است. البته این اولین باری نیست که در رابطه با بازی The Last Of Us 2 شایعاتی منتشر می‌شود. طی ماه‌های گذشته نولان نورث، بازیگر و صداگذار نیتن دریک در مجموعه آنچارتد ادعا کرد ناتی داگ این روزها روی قسمت دوم بازی The Last Of Us هم کار می‌کند. The Last of Us™ Remastered_20140805045352   با این حال با موفقیت تجاری و عکس‌العمل بسیار مثبت گیمرها به این بازی، تولید قسمت دوم آن دور از ذهن نیست. البته تمام تمرکز ناتی داگ این روزها روی بازی Uncharted 4: A Thief's End و اتمام مراحل ساخت این محصول مورد انتظار است. بنابراین حداقل تا اتمام این پروژه، نباید منتظر انتشار اخباری رسمی از بازی The Last Of Us 2 باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ قسمت اول بازی The Last Of Us هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. نسخه بازسازی شده این بازی پس از یک سال، برای پلی‌استیشن 4 عرضه و مانند نسخه نسل هفتم، با فروش خوبی مواجه شد. نسخه بازسازی شده بازی شامل بخش داستانی با نرخ ۶۰ فریم، بسته الحاقی Left Behind و تمام نقشه‌های عرضه شده برای بخش چندنفره این بازی است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده