نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

انتقاد شدید راک‌استار از فیلم مستند The Game Changers ساخته شبکه بی‌‌ بی‌ سی

دیشب شبکه بی‌‌بی‌سی انگلستان فیلم مستندگونه‌ خود را که درباره دعوای حقوقی راک‌استار با وکیلی به نام جک تامپسون بود، پخش کرد و به نظر می‌رسد راک‌استار از نحوه نشان دادن کمپانی‌اش در این فیلم اصلا راضی‌ نبوده است.با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیلم The Game Changers که فیلمی مستند گونه ساخته شبکه بی‌‌بی‌سی انگلستان است، داستان دعوای حقوقی بین وکیلی به نام جک تامپسون و دن هاوزر، رئیس راک‌استار را روایت می‌کند. در فیلم «تغییر دهندگان بازی» که دیشب از شبکه بی‌بی‌سی تو انگلستان پخش شد، هیچ‌کدام از طرفین به عنوان یک قطب مثبت نمایش داده نشدند. امروز، راک‌استار در اقدامی، با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود، انتقاد شدیدی از این فیلم کرده است.
بی‌‌بی‌سی چی‌ کار کرده است؟ دقیقا این داستان الکی‌ کاملا ساختگی چیست؟
پیش از این نیز راک‌استار برای حفاظت از نام‌های تجاری خود با وکلای شبکه بی‌‌بی‌سی جلسه‌ای برگزار کرده بود و به همین دلیل این فیلم با نوشته‌ای‌ به این مضمون آغاز می‌شود.
با اینکه تمامی داستان فیلم بر اساس اتفاقات واقعی‌ ساخته شده است، برخی‌ از صحنه‌ها به دلیل ایجاد حس دراماتیک بیشتر، دست‌خوش تغییراتی شده‌اند.
البته فقط کمپانی راک‌استار کسی‌ نبوده که از فیلم انتقاد کرده است. یکی‌ از طراحان بازی GTA و تعدادی دیگر از سازندگان بازی نیز با انتشار توییت‌هایی عدم رضایت خود را از این فیلم اعلام کردند. کالین مک‌دونالد درباره فیلم گفت:
مثل اینکه فیلمی در حال پخش از تلویزیون است که درباره بازی‌ای است که من در ساختش مشارکت داشتم. نمی‌توانم خودم را قانع کنم که این فیلم را ببینم.
مایک دیلی نیز با انتشار توییتی در این‌باره گفت:
یک روزی می‌رسد که رسانه‌ها می‌فهمند که ساخت یک بازی هرگز فقط توسط یک نفر انجام نمی‌گیرد. یک روزی می‌رسد...
کلیفسکی نیز گفت:
من تابحال فکر می‌کردم نویسندگی و بازیگری بازی‌های ویدئویی بد است اما با دیدن این فیلم فهمیدم که اینکار در تلویزیون از بازی‌های ویدئویی هم بدتر است!
استیو هموند، یکی‌ دیگر از کسانی‌  که در ساخت بازی مشارکت داشته، با انتشار عکسی‌ مربوط به سال ۱۹۹۶، نشان داده که محیط کار ساخت بازی چگونه بوده است. (هرچند که داستان این فیلم، مربوط به بازی GTA San Andreas است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد). The Game Changers در توضیح این عکس استیو هموند نوشت:
محیط کار ساخت بازی GTA در سال ۱۹۹۶. همان‌طوری که می‌بینید، همه لباس‌های خودشان را پوشیده‌اند و هیچ‌کسی لباسی با لوگوی کمپانی بر تن ندارد!
نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا شانس تماشای آن‌ را به دست آورده‌اید و آیا اصلا دوست دارید فیلم را ببینید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده