نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تاریخ انتشار قسمت اول بازی Minecraft: Story Mode مشخص شد

استودیو تِل‌تِیل امروز سرانجام تاریخ انتشار اپیزود اول بازی Minecraft: Story Mode را به صورت رسمی اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
قسمت نخست بازی Minecraft: Story Mode که «The Order of the Stone» نام دارد، در تاریخ ۱۳ اکتبر (بیست و یکم مهر) به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. بازیکنان از طریق فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند قسمت اول این بازی را برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و  ایکس‌باکس وان  دانلود کنند. نسخه‌های اندروید و iOS بازی با دو روز تاخیر و در تاریخ ۲۳ مهر عرضه خواهد شد. تل‌تیل همچنین اعلام کرده در حال تولید بازی Minecraft: Story Mode برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ویتا و Wii U هم است. با این حال این کمپانی تاریخ انتشار دقیق این دو نسخه را اعلام نکرده است. نسخه فیزیکی بازی که در ادامه می‌توانید تصویری از آن را مشاهده کنید، در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) وارد بازار خواهد شد. نسخه فیزیکی بازی Minecraft: Story Mode شامل اپیزود اول بازی خواهد بود. با انتشار اپیزودهای بیشتر، بازیکنان می‌توانند از طریق اینترنت و به صورت دیجیتالی قسمت‌های بعدی این بازی را دانلود و تجربه کنند: Minecraft Story Mode داستان بازی Minecraft: Story Mode، قرار است سفر ماجراجویانه گروهی از قهرمانان را برای نجات جهان تعریف کند:
بازیکنان در بازی Minecraft: Story Mode کنترل قهرمانی با نام جِسی که توسط پَتِن آزوالت صداگذاری شده است را در دست می‌گیرند. جسی و گروهی از دوستان او احترام ویژه‌ای برای نظام قدیمی اِستون قائل هستند. این گروه چهار نفره در گذشته اژدهای اِندور را سلاخی کردند. این گروه چهار نفره از که از یک مبارز، مهندس، معمار و شخصی که در آزاد و اذیت دیگران مهارت خاصی دارند و در کارهایی که انجام می‌دهند بسیار خِبره هستند تشکیل شده است. روزی روزگاری جسی و دوستانش متوجه یه اتفاق وحشتناک و اختلال در جهان می‌شوند. وحشت دنیا را فرا می‌گیرد و این گروه برای نجات دنیا، باید گروه استون را پیدا کنند.
بازی Minecraft Story Mode: The Order of the Stone در تاریخ ۲۱ مهر برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و  ایکس‌باکس وان و با تاخیر دو روزه، برای کاربران اندروید و iOS هم در دسترس قرار خواهد گرفت. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده