نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید: حضور شخصیت «کارین کانزوکی» در بازی Street Fighter 5 تایید شد

کمپانی کپ‌کام در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵، با انتشار تریلری جدید حضور شخصیت «کارین کانزوکی» را در بازی Street Fighter 5 تایید کرد. با زومجی و ویدیو معرفی این شخصیت مونث همراه باشید.
کارین اولین بار در بازی Street Fighter Alpha 3 حضور پیدا کرد و در قسمت‌های بعدی این مجموعه هیچ خبری از آن نبود. از قابلیت‌های او در میدان مبارزه می‌توان به حرکات سریع و برق‌آسا اشاره کرد. علاوه بر این معرفی، کپ‌کام همچنین از یک شبکه اختصاصی با نام CFN در بازی Street Fighter 5 رونمایی کرد. با استفاده از این شبکه، بازیکنان می‌توانند عملکرد خود با دیگران را مقایسه، برای دوستان خود دعوتنامه برای انجام مسابقه، دریافت تمام اخبار مربوط به بازی و در انتها ویدیو مسابقات خود را تماشا کنند. در ادامه تریلر رونمایی از شخصیت «کارین کانزوکی» در بازی Street Fighter 5 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این مبارز با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

علاوه بر این ویدیو و خبر، کپ‌کام همچنین تصاویری را هم از قابلیت‌ها و برخی از فنون کارین در بازی مبارزان خیابانی ۵ منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:بازی Street Fighter 5 اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده