نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

فیل اسپنسر: به زودی شاهد کاهش قیمت پلی استیشن 4 در آمریکا خواهیم بود

اگرچه از زمان انتشار کنسول پلی‌استیشن 4 شاهد هیچ‌گونه کاهش قیمتی در کشور آمریکا نبودیم، اما فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت اعتقاد دارد به زودی سونی خبر کاهش قیمت کنسول نسل هشتمی خود در این نقطه از جهان را اعلام خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
پس از خبر کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن، اسپنسر اعتقاد دارد این کار نوید کاهش قیمت این کنسول در آمریکا را هم می‌دهد:
اگر به تاریخ نگاه کنیم و مجددا شاهد تکرار آن باشیم، به‌زودی سونی خبر از کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 در کشور آمریکا می‌دهد. کاهش قیمت کنسول‌ها برای گیمرها بسیار خوب است. این اتفاق تعطیلات سال نوی میلادی گذشته رخ داد و نتیجه آن، فروش دیوانه‌وار تمام کنسول‌های نسل جدید بود.
اسپنسر همچنین در رابطه با کنفرانس سونی در نمایشگاه هفتگی بازی پاریس هم صحبت کرده است. وی گفته سونی در کنفرانس خود احتمالا از یک بازی کاملا جدید رونمایی خواهد کرد. اگرچه این بازی هیچ‌گونه تهدیدی برای اسپنسر به حساب نمی‌آید، اما وی فکر می‌کند این بازی یک محصول بسیار خوب و بزرگ باشد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سونی به‌زودی خبر کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 در کشور آمریکا را اعلام خواهد کرد؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده