نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

تماشا کنید: نمایش گیم پلی شگفت انگیز بازی Horizon: Zero Dawn به صورت زنده

به لطف نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵، برای نخستین بار گیم‌پلی شگفت‌انگیز بازی Horizon: Zero Dawn به صورت زنده اجرا شد. برای تماشای این نمایش جدید، در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگرچه این تریلر اساسا همان چیزی است که در نمایشگاه E3 2015 مشاهده کردیم، اما شخصی که آن را بازی می‌کنند مانند نخستین نمایش بازی زیاد حرفه‌ای نیست و به همین دلیل، شاهد صحنه‌های جدیدی از این بازی نقش‌آُفرینی جهان‌آزاد هستیم. علاوه بر این، با مشاهده این ویدیو می‌توانید صحبت‌های سازندگان در رابطه با قسمت‌هایی که در دنیای Horizon: Zero Dawn می‌توانید آن‌ها را کاوش کنید، مشاهده کنید. هما‌ن‌طور که در گذشته اعلام شد، تمام چیزهایی که در دنیای این بازی قرار داده شده برای هدفی در آن‌ قسمت قرار گرفتند و بازیکنان هر نقطه از این دنیا را که به آن علاقه داشته باشند، می‌توانند در آن به جست و جو و کاوش بپردازند. در ادامه نمایش گیم‌پلی جدید و بسیار زیبای بازی Horizon: Zero Dawn را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p

بازی Horizon: Zero Dawn شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخصی روبات‌هایی با رفتار حیوانی را شکار می‌کند، قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده