// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

استودیوی ناتی داگ برای ساخت بازی The Last Of Us 2 ایده‌های بسیار زیادی دارد

درست هفته پیش بود که تعدادی از اعضای استودیوی ناتی داگ در پادکست خود تنها با گفتن کلماتی همچون «نسخه‌ی اول بازی The Last of Us» قلب تمامی طرفداران را به تپش انداختند و به نوعی به نسخه‌ی دوم نیز اشاره کردند. حال کارگردان بازی واکنش جالبی نسبت به این مسئله نشان داده است. با زومجی همراه شوید.
اخیرا نیل دراکمن مدیر فناوری و خلاقیت استودیوی ناتی داگ طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن سعی کرده کاملا با صداقت راجع به احتمال ساخت نسخه‌ی دوم حرف بزند و صحبت‌هایش نیز قطعا برای طرفداران خوشحال کننده خواهد بود. واکنش دراکمن نسبت به صحبت‌های نولان نورث مبنی بر اینکه اعضای تیم قطعا بر روی ساخت دنباله‌ای برای این بازیِ آخرالزمانی کار می‌کنند درست مانند ما بود: تعجب ! او در این باره گفت:
می‌تونم بگم که برای تمامی اعضای تیم اینکه نولان چنین چیزی بگه واقعا متعجب کننده بود. من تو اون لحظه با خودم گفتم «اوه ! ظاهرا اون درمورد اینکه می‌خوایم بعد از Uncharted 4 چیکار کنیم بیشتر از ما می‌دونه»، بعد از این قضیه هنگام مراحل موشن کپچر بازی Uncharted 4 باهاش در این مورد زیاد شوخی کردیم. جواب کاملا مشخص است و من با صداقت تمام می‌گم، همانطور که پیش از این هم گفته بودم، بعد از اینکه من و بروس استرلی مراحل ساخت بازی Uncharted 4 رو شروع کردیم برای ساخت بازی The Last Of Us 2 با کاراکترهای جدید، ساخت بازی TLOU 2 با کاراکترهای قدیمی، ساخت یک بازی علمی تخیلی و یا ساخت یک بازی فانتزی مغزمون بخاطر تعدد ایده‌های مختلف داشت منفجر می‌شد. ما حتی قصد داشتیم برای هر کدوم از بازی‌های اشاره شده یک نمونه‌ی اولیه هم بسازیم اما درست وقتی که داشتیم به تصمیم نهایی می‌رسیدیم و لیستمون کوچیک‌تر شده بود از طرف سونی از ما خواستند تا بر روی ساخت بازی Uncharted 4 کار کنیم. خدای من مثل این می‌مونه که بین یک سنگ بسیار خوب و مکانی فوق العاده زیبا گیر کنی مگه نه؟
the last of us دراکمن در ادامه توضیح داد که تیمی کوچک متشکل از اعضای استودیو منصوب شدند تا بر روی ساخت نمونه‌ی اولیه از ایده‌های‌شان کار کنند اما سپس تمامی اعضای تیم مجبور شدند تا بر روی ساخت بازی Uncharted 4 تمرکز کنند.  او در ادامه افزود:
می‌دونید بخشی از وجود من هست که دوس داره برگرده عقب و بر روی اون ایده‌ها کار کنه اما در حال حاضر من هیچ نقطه‌ی خالی‌ای توی مغزم ندارم که حتی بهش فکر بکنم. بنا بر این فکر می‌کنم که نولان نورث کمی تا قسمتی درست گفت، ما بر روی یه سری چیزا کار کردیم اما در حال حاضر اصلا نمی‌دونیم که برای آینده قراره چیکار بکنیم و به احتمال زیاد تا چند ماه پس از عرضه‌ی بازی Uncharted 4 هم نخواهیم دونست.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده