نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Hitman با تاخیری ۴ ماهه اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

طبق اعلام رسمی آی‌او اینتر‌اکتیو، نسخه جدید هیتمن که قرار بود در ماه دسامبر ۲۰۱۵ (آذر/دی) منتشر شود، با تاخیری حدودا ۴ ماهه در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند/فروردین) منتشر خواهد شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
سازندگان بازی Hitman در استودیو آی‌او اینتراکتیو اعلام کردند که به زمان بیش‌تری نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که گیمر‌ها بهترین تجربه را از بازی خواهند داشت:
چند ماه فرصت بیش‌تر به ما اجازه می‌دهد تا محتویات بیش‌تری از آن‌چه پیش از این برنامه‌ریزی کرده بودیم در اختیار طرفداران قرار دهیم و همین امر باعث خواهد شد تا نیاز به بروز‌رسانی‌های آتی کم‌تر باشد و تجربه کلی طرفداران از بازی بهتر شود. ما تمام تلاش خود را برای عرضه یک بازی کامل انجام می‌دهیم.
لازم به ذکر است که بازی هیتمن ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و به مرور زمان در طی سال ۲۰۱۶ محتویات جدیدی به صورت رایگان به بازی اضافه می‌شود و پس از این که تمام محتویات برنامه‌ریزی شده منتشر شد، نسخه فیزیکی بازی هم عرضه خواهد شد. گیمر‌ها در این بازی گزینه‌های محتلفی برای تمام کردن مراحل خواهند داشت. هنس سایفرت، مدیر استودیو آی‌او اینتر‌اکتیو و تهیه کننده بازی در مورد محتویات ثانویه منتشر شده برای نسخه جدید هیتمن گفت:
من به طرفداران اطمینان می‌دهم که فقط یک‌بار بابت خرید بازی پول پرداخت خواهند کرد و ما برای محتویاتی که به مرور زمان به بازی اضافه خواهیم کرد هیچ پولی دریافت نمی‌کنیم، همچنین زمانی که بازی به صورت کامل عرضه شود بسیار وسیع‌تر از نسخه Blood Money خواهد بود.
به هرحال بازی هیتمن با تاخیری حدودا ۴ ماهه در ماه مارس ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین آی‌او وعده داده که هفته آینده جزییات بیشتری از تاریخ انتشار دقیق و محتویات زمان عرضه بازی منتشر خواهد کرد. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده