نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: گیم پلی شخصیت «نایت وینگ» در بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight

اوایل ماه مهر، با بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight بازیکنان می‌توانند با شخصیت نایت‌وینگ یک ماموریت داستانی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در ادامه با زومجی و تماشای گیم‌پلی نایت‌وینگ در DLC جدید بازی بتمن: آرکام نایت همراه باشید.
در بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight که با نام «GCPD Lockdown» شناخته می‌شود، بازیکنان کنترل شخصیت نایت‌وینگ را در دست می‌گیرند و در ماموریتی حیاتی، باید سعی کنند جلوی شخصیت پنگوئن را که سعی دارد از زندان فرار کند بگیرند. علاوه بر این، پوسته جدید وسیله‌نقلیه بت‌موبیل که با الهام‌گیری از طراحی آن در سال ۲۰۰۸ تولید شده، هم‌اکنون برای اعضای Season Pass بازی در دسترس است. کسانی که دوست دارند این بسته را به صورت جداگانه خریداری کنند، باید تا تاریخ ۲۹ سپتامبر (هفت مهر) صبر کنند. در ادامه تریلر بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Batman: Arkham Knight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. تاکنون دو بسته الحاقی با نام‌های Batgirl: A Matter of Family و Crime Fighter برای این بازی منتشر شده است. در بسته اول بازیکنان در نقش بَت‌گرل یا باربارا گوردون و در بسته الحاقی دوم با شخصیت‌های مانند بتمن، نایت‌وینگ، رابین و زن گربه‌ای وارد چالش‌های جدید خواهند شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده