نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

سه‌گانه جدید مردان سیاهپوش در دست ساخت است

سونی در حال کار برروی سه‌گانه جدیدی از مجموعه فیلم‌های بسیار موفق مردان سیاهپوش (Men In Black) است. خبر ناراحت کننده اما برای طرفداران این سری احتمال عدم حضور ویل اسمیت در این سه‌گانه جدید است. با زومجی همراه باشید.
واکر پارکس و لوری مک‌دونالد، تهیه کنندگان مجموعه فیلم‌های مردان سیاه پوش، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت هالیوود ریپورتر داشتند، خبر از ساخت سه‌گانه جدید این مجموعه دادند. پارکس گفت که پروسه ساخت سه‌گانه جدید آغاز شده است و آنها در میانه راه ساخت آن هستند. هنگامی که از پارکس سوال شد که آیا ویل اسمیت برای ایفای نقش مامور جی دوباره به این مجموعه باز خواهد گشت وی در پاسخ گفت:
به احتمال زیاد خیر.
هنوز مشخص نیست که آیا تامی لی‌ جونز، دیگر ستاره این مجموعه فیلم‌ها به مجموعه جدید مردان سیاه پوش باز گردد یا خیر. تا به حال تنها خبر رسما تایید شده این است که سونی برنامه دارد سه فیلم جدید از این مجموعه بسازد. به دلیل اینکه فیلم در حال طی‌ کردن مراحل اولیه ساخت خود است، هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی‌ از بازیگران، داستان و تاریخ اکران فیلم جدید مردان سیاه پوش در دسترس نیست. در سال ۲۰۱۴ ایمیل‌هایی از کمپانی سونی فاش شد که خبر از ادغام دنیای فیلم‌های مردان سیاه پوش و ۲۱ خیابان جامپ (21 Jump Street) می‌داد. نه پارکس و نه مک‌دونالد در این مصاحبه جدید اشاره‌ای به این موضوع نکردند. آخرین فیلم مجموعه مردان سیاهپوش با نام Men in Black 3 در سال ۲۰۱۲ اکران شد و توانست به موفقیت عظیمی‌ در باکس آفیس دست پیدا کند. این فیلم توانست فروشی معادل با ۶۲۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان داشته باشد. ۳ فیلم این مجموعه تا به حال فروشی معادل با ۱.۶ میلیارد دلار داشته‌اند. نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما مجموعه فیلم‌های مردان سیاهپوش بدون حضور ویل اسمیت می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده