نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Rainbow Six: Siege بخش داستانی نخواهد داشت

برخلاف بازی Rainbow Six: Vegas 2 که دارای بخش داستانی بود، کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده بازی Rainbow Six: Siege بخش داستانی نخواهد داشت و تمام تمرکز بازی روی بخش چندنفره و آنلاین آن خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با اِسکات میشِل، کارگردان بخش هنری بازی Rainbow Six: Siege انجام شده، وی اعلام کرده در این بازی شاهد هیچ‌گونه بخش داستانی و تک‌نفره نخواهیم بود. با این حال در بخش آموزشی، بازیکنان برای آشنا شدن با خصوصیات کلاس‌های مختلف، می‌توانند به صورت co-op در برابر هوش‌مصنوعی بازی کنند. میشل اعلام کرده در بازی Rainbow Six: Siege آن‌ها به این قسمت بخش داستانی بازی می‌گویند که مانند حالت‌های رقابتی، به بازیکنان جوایزی داده خواهد شد:
در بازی هیچ‌گونه بخش داستانی وجود نخواهد داشت. با این حال بازیکنان در بخش آموزشی می‌توانند قابلیت کلاس‌های متفاوت و ابزارهای آن‌ها را امتحان کنند. در تمام نقشه‌های بازی، می‌توانید به صورت co-op با هوش‌مصنوعی بازی و حتی مسابقات خود را شخصی‌سازی کنید. در بازی Rainbow Six: Siege این چیزی است که ما به آن لقب بخش تک‌نفره می‌دهیم. بخش آموزشی بسیار جالب است. مانند حالت‌های رقابتی، می‌توانید محتویاتی که در آن مسابقات دریافت می‌کنید را در بخش آموزشی به دست آورید.
بنابراین بازی Rainbow Six: Siege هم مانند Star Wars: Battlefront و نسخه‌های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3، به باشگاه بازی‌هایی که بخش تک‌نفره و داستانی ندارند ملحق شد. بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با تاخیر دو ماهه‌ای که در عرضه آن وارد شد، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، از تاریخ دوم مهر به نسخه آزمایشی آن دسترسی پیدا کردند. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده