نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

وین دیزل: سه فیلم دیگر از مجموعه سریع و خشمگین ساخته خواهد شد

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پیدا کردن کارگردان قسمت هشتم فیلم سریع و خشمگین با مشکل روبرو شده است. امروز وین دیزل صحبت‌هایی در این‌باره و آینده این سری انجام داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
وین دیزل، تهیه کننده و ستاره فیلم‌های سریع و خشمگین در صفحه رسمی‌ فیسبوک خود اعلام کرد که دلیل تأخیر برای معرفی‌ کارگردان قسمت هشتم این فیلم، پیدا کردن مناسب‌ترین کارگردان بعد از جیمز وان بوده است. در ادامه وی افزود که سه فیلم دیگر از این مجموعه ساخته خواهد شد. وی در پست رسمی‌ای که در صفحه فیسبوک خود گذاشت، نوشت:
طرفداران مجموعه Fast & Furious بهترین طرفداران دنیا هستند. از زمانی‌ که در سال ۲۰۰۸ من تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده گرفتم، در تمامی مراحل راه با من بودند و به من بازخوردهای فوق‌العاده ارزشمندی دادند. از همه شما ممنون هستم. نیل، دیگر تهیه کننده فیلم خیلی‌ دوست دارد که ما سریع‌تر یک کارگردان برای قسمت جدید فیلم پیدا کنیم اما به دلیل اینکه این سری برای من اهمیت ویژه‌ای دارد، برای انتخاب کارگردان جدید، باید بسیار با دقت عمل کنیم و تمام جوانب را در نظر بگیریم. در همین راستا من لازم می‌دانم این نکته را نیز بگویم که هیچ‌کسی تا به حال به عنوان کارگردان قسمت هشتم انتخاب نشده و هیچ‌کسی‌ حتی فیلمنامه را ندیده است.
وی در ادامه افزود:
کمپانی یونیورسال با من رفتار بسیار خوبی‌ داشته و به من اعتماد کرده است. آنها مانند خانواده من هستند و من به آنها قول دادم که یک سه‌گانه پایانی به عنوان حسن ختام این سری بسازم. من کارگردانان را در پست بعدی خودم در فیسبوک اعلام خواهم کرد.
صحبت‌های وین دیزل، اخبار منتشر شده قبلی‌ را تکذیب می‌کند. چون چندی پیش اعلام شده بود که جیمز وان پیشنهاد هنگفت یونیورسال را برای کارگردانی قسمت جدید نپذیرفت و جاستین لین نیز به دلیل مشغله کاری نمی‌خواهد که کارگردانی این قسمت را بر عهده بگیرد. به هر حال به نظر می‌رسد که پروژه ساخت قسمت هشتم فیلم در حال پیشرفت است. اگر همه‌چیز به خوبی‌ پیش برود، سریع و خشمگین ۸ در تاریخ ۱۷ آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی (۲۸ فروردین ۱۳۹۶) بر روی سینماها اکران خواهد شد. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده