نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید Black Ops 3، بخش داستانی و انفجارهای سهمگین را نشان می دهد

استودیو خوش‌نام تری‌آرک، به تازگی تریلر جدیدی را از بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود آن بپردازید. با زومجی همراه باشید.
وقایع بازی Call of Duty: Black Ops 3 در سال ۲۰۶۵، جایی که روبات‌های بزرگ کنترل دنیا را در دست گرفتند اتفاق می‌افتد. با پیشرفت تکنولوژی، انسان‌های برای مبارزه با دشمنان خود، این روبات‌های بسیار بزرگ و البته سربازانی با قدرت‌های پیشرفته را تولید کرده‌اند. اگرچه تا امروز چیزهای زیادی از بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 ندیدیم، اما تری‌آرک شب گذشته تریلر جدیدی را از بخش داستانی این بازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشا و دانلود آن بپردازید:

دانلود ویدیو با کیفیت 320p| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، طی روزهای گذشته همچنین از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 3 هم رونمایی شد. این باندل شامل یگ دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 مشکی با خط‌های نارنجی، حافظه داخلی یک ترابایت، کنترلری با رنگ خاکستری و نارنجی، یک حالت اضافه برای بخش چندنفره با نام SOG Skull و البته بازی اصلی خواهد بود. همچنین نقشه نوک‌تاون که یکی از مزایای پیش‌خرید بازی Call of Duty: Black Ops 3 است، در این باندل وجود خواهد داشت. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده